گلدان پلاستیکی کوچک

گلدان پلاستیکی کوچک به عنوان یک جایگزین سبک وزن و ارزان قیمت و زیبا برای گلدان های سفالی و فلزی می باشد. این گلدان ها دارای انواع سایزها و مدل ها، به صورت بسته های مشکی، سفید و رنگی به فروش می رسند.

وزن سبک گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی به عنوان یکی از جایگزین های مهم برای نوع سفالی و سیمانی می باشد. این گلدان به دلیل جنس پلاستیکی که دارد، دارای وزن بسیار کمی بوده و به راحتی می توان آن را روی میز و دکوراسیون خانه جابجا کرد و تفاوت ایجاد نمود. این گلدان ها بسیار مناسب نگهداری انواع گل ها و کاکتوس های رنگی می باشند تا جلوه ای زیبا را به محیط کار و محل زندگی ما بدهند.

گلدان پلاستیکی کوچک

این گلدان ها از مواد پلیمری با کیفیت و با درصد خلوص بالا ساخته می شوند و از این رو مقاومت و ماندگاری بالایی در محیط گرم یا مرطوب دارند. این گلدان ها چون خیلی دم دست می باشند، ممکن است روی زمین بیافتند و در این حالت هیچ مشکل خاصی به وجود نمی آید و کافیست که گل را داخل گلدان دوباره بگذارید، و خاک را با خاک انداز جمع کنید و دوباره داخل گلدان بریزید و کمی هم با اسپری آب مرطوب کنید. اما اگر در همین سایز گلدان سرامیکی یا سفالی داشته باشید، در صورت افتادن آن روی زمین، باید به فکر خرید گلدان جدید بیافتید!

گلدان پلاستیکی کوچک

انواع گلدان پلاستیکی کوچک

گلدان پلاستیکی کوچک در انواع مدل گرد و مربعی ارائه می شود. دهانه این گلدان ها از سایز ۶ سانتی متر تا ۲۰ سانتی متر می باشد. البته کوچک بودن گلدان بستگی به زاویه دید مشتری هم دارد، ممکن است از نظر یک نفر گلدان با دهانه ۳۵ سانتی متر هم کوچک به حساب بیاید! پس زمانی که اسم از گلدان پلاستیکی کوچک می آوریم، باید ابتدا لیست ابعاد را در اختیار مشتری قرار دهیم، تا سایزی را که از نظر او کوچک می باشد، خودش انتخاب کند.

گلدان پلاستیکی کوچک

گلدان پلاستیکی کوچک در مدل چهارگوش برا گیاهانی ارتفاع کوتاه مثل آلوئه ورا، پتوس، برگ قاشقی و گیاهانی به کار می رود که امکان تکثیر گیاه از اطراف آن زیاد می باشد. اما گلدان پلاستیکی کوچک در مدل گرد بیشتر برای گیاهانی به کار می رود که ارتفاع بلند می باشند که از جمله آن می توان به سانسوریا اشاره داشت.

گلدان پلاستیکی کوچک

گلدان پلاستیکی کوچک در برخی موارد با نام گلدان پلاستیکی کاکتوس نیز در بازار شناخته می شود، زیرا بیشتر گلدان های سایز کوچک برای ساکولنت ها (کاکتوس ها) به کار می روند.

گلدان پلاستیکی کوچک

خرید گلدان رنگی از تهران

گلدان پلاستیکی کوچک در بسته های رنگ مشکی، سفید و رنگی (ترکیبی از ۶ رنگ متفاوت روشن) تولید می شود و به صورت عمده به فروش می رسد.

گلدان پلاستیکی کوچک

برای خرید گلدان با قیمت ارزان، باید تولید کننده اصلی را که در بیشتر موارد، در تهران می باشد، پیدا کرد. گلدان پلاستیکی از جمله کالاهایی می باشد که هر کس می تواند با خرید یک دستگاه تزریق پلاستیک، اقدام به تولید آن نماید. از این رو باید حتما از برند گلدان پلاستیکی و سابقه کیفیت کالاهای آن کارخانه مطمئن باشیم تا بتوانید خرید باکیفیت انجام دهیم. از برندهای معروف در تولید گلدان پلاستیکی که در بازار ایران و کشورهای همسایه به خوبی شناخته شده اند می توان موارد زیر را نام برد:

گلدان پلاستیکی کوچک

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع گلدان پلاستیکی کوچک و بزرگ با سایت شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید تا لیست و کاتالوگ انواع مدل ها را به همراه قیمت دریافت کنید تا بتوانید انتخاب درست در خرید داشته باشید. می کوشیم اطلاعات کافی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم تا بتوانند خرید آگاهانه و ارزان قیمت مطابق با نیاز خود داشته باشند. پاسخگوی شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *