یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد دکوری طبیعی در خانه، گلدان پلاستیکی آویزی یا دیواری می باشد. این گلدان ها با داشتن گل های رنگارنگ، نمایی زیبا و لذت بخش را در خانه به وجود می آورند. برای آشنایی با انواع مدل ها می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

زیبایی گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی نسبت به گلدان های دیگر دارای تنوع طرح و مدل بیشتری می باشد. از این رو می توان خلاقیت بیشتری در ایجاد دکوراسیون با گلدان پلاستیکی به خرج داد. این گلدان ها دارای وزن سبکی هم می باشند و جابجایی آنها بسیار راحت هست. با توجه به این مسئله، به راحتی می توان هر چند وقت یکبار، دکوراسیون را تغییر داد و باعث تجدید روحیه شد.

گلدان پلاستیکی آویزی

گلدان پلاستیکی دارای تنوع مدل بسیار بالایی می باشد که هر کدام دارای کاربری منحصر به فردی هست. در ادامه به این موضوع می پردازیم.

انواع مدل های و کاربری آنها

از مدل های معروف گلدان پلاستیکی در بازار می توان به موارد زیر اشاره داشت:

گلدان پلاستیکی آویزی

کاربری این گلدان ها از نام آنها مشخص می باشد. گلدان های دیواری و آویزی برای ایجاد دیوار و محیط سبز در خانه استفاده می شوند. گلدان های دو طرفه یا خورجینی که همانند خورجین هستند و برای روی میله تراس یا بالکن می باشند. گلدان های گلخانه ای و کشاورزی که مشکی رنگ هستند و از مواد بازیافتی ساخته می شوند و کیفیت و قیمت پایینی دارند. گلدان خود آبیار نیز دارای زیرگلدانی چسبیده به ته گلدان می باشد که باعث جذب آب اضافی به خاک و شاداب بودن گیاه می شود.

گلدان پلاستیکی آویزی

در این میان، مشتریان به گلدان هایی توجه دارند که نمای بهتری را در خانه به وجود می آورند. گلدان پلاستیکی آویزی یکی از همین مدل های جذاب و شیک می باشد که با آن بیشتر آشنا می شویم.

مدل گلدان پلاستیکی آویزی

گلدان پلاستیکی آویزی دارای یک کاسه به عنوان گلدان، و یه آویز سه یا چهارشاخه می باشد که دارای گیره ای است که به راحتی به یک میله یا نرده یا میخ وصل شود.

گلدان پلاستیکی آویزی

گلدان پلاستیکی آویزی دارای سایز دهنه ۲۵ الی ۳۵ بوده و ارتفاع آن از دهنه کمتر می باشد. این گلدان های در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، آبی، سبز، صورتی، زرد، نسکافه ای، نوک مدادی و… تولید می شوند. در این گلدان ها، زیرگلدانی به ته گلدان چسبیده می باشد که آب اضافی از ته گلدان روی زمین نریزد.

گلدان پلاستیکی آویزی

گلدان پلاستیکی آویزی در بعضی مواقع به عنوان گلدان کاسه ای نیز در بازار شناخته می شود که از مواد بازیافتی ساخته شده و بیشتر مورد استفاده کشاورزان و گلخانه داران برای پرورش گل و گیاه می باشد. اما نوع رنگی یا سفید از مواد درجه یک هست و کاربری خانگی دارد.

ایجاد محیط و دیوار سبز

با استفاده از انواع گلدان های آویزی و دیواری می توان یک محیط طبیعی زیبا را در خانه بوجود آورد.

گلدان پلاستیکی آویزی

ایجاد دیوار سبز و محیط طبیعی، درخواست بسیاری از مشتریان می باشد. کسانی که در کار تزئینات و دکوراسیون داخلی هستند و تجربه طراحی محیط دارند، از گلدان پلاستیکی دیواری و دیوار سبز در سایزهای مختلف، به عنوان یکی از مهمترین ابزار کار خود استفاده می کنند. اما به طور کلی همه افراد می توانند با صرف کمترین هزینه و به کارگیری کمی خلاقیت و سلیقه، یک محیط طبیعی زیبا با استفاده از گلدان های آویزی و دیواری خلق کنند.

خرید گلدان با قیمت مناسب

انواع گلدان پلاستیکی را می توان از سایت شرکت کارخانه با قیمت بسیار مناسب تهیه نمود.

گلدان پلاستیکی آویزی

در مورد برخی کالاها، همچون گلدان پلاستیکی، قیمت از اهمیت بالایی برای مشتری برخوردار نمی باشد. چون این کالا از ضروریات نیست و قیمت مشخصی در بازار ندارد. اما مشتری همواره قبل از خرید، یک عدد و رقمی را به صورت ذهنی برای گلدان در نظر گرفته، که حالا اگر این عدد کمی بالا یا پایین شود، برای او تفاوت آنچنانی ندارد.

اما شرکت کارخانه گلدان پلاستیکی، با در نظر گرفتن قدرت خرید همه مشتریان، و از همه مهمتر کنترل قیمت محصولات پلاستیکی در بازار، می کوشد با ارتباط مستقیم با مشتریان خود، قیمت ارزان را به همه ارائه دهد.

شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با مسئول فروش، کاتالوگ و لیست قیمت روز انواع گلدان پلاستیکی را تهیه کنید و سپس مطابق با بودجه مالی و فضایی که برای این کار در نظر گرفته اید، گلدان با قیمت و ابعاد مناسب را انتخاب کنید. پاسخگوی شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *