میز پلاستیکی بلند

در برخی از دکوراسیون ها، از میز پلاستیکی بلند و صندلی های فانتزی استفاده می شود تا فاصله استاندارد از زمین حفظ شود و افراد احساس راحتی کنند. این میزها در انواع ۴ و ۶ نفره مدل های گرد، مستطیلی و مربعی با قیمت مناسب ارائه می شوند.

انواع میز پلاستیکی

میز پلاستیکی در مدل های گرد، مربعی، مستطیلی و بیضی در بازار ارائه می شود. این میزها نسبت به نوع چوبی دارای وزن بسیار سبک تری بوده و حمل و نقل آنها بسیار راحت می باشد.

میز پلاستیکی بلند

میزهای پلاستیکی دارای ارتفاع متفاوت بوده، اما معمولا از یک استاندارد مشخص برخوردارند تا ارگونومی بدن هنگام نشستن روی آنها حفظ شود و بدن بعد از مدت کوتاهی درد نگیرد. از این رو میز پلاستیکی کوتاه یا بلند همیشه همراه با صندلی های مخصوص به خود عرضه می شود تا استاندارد نشستن روی آنها حفظ شود. این میزها دارای تنوع طرح بسیار زیادی هستند و برای بیشتر محیط ها مناسب می باشند.

میز پلاستیکی بلند

منظور از میز پلاستیکی بلند

زمانی که مشتری به دنبال میز پلاستیکی بلند می باشد، دو هدف را دارد. یا اینکه به دنبال میزی با طول و عرض زیاد می باشد، و یا اینکه به دنبال میزی با طول و عرض معمولی، ولی ارتفاع زیاد است. از این رو مسئول فروش ابتدا خواست مشتری را از وی جویا می شود و سپس مطابق با نیازی که دارد، کاتالوگ و لیست قیمت را در اختیار وی قرار می دهد تا بتواند انتخاب مناسب نیاز خود داشته باشد.

میز پلاستیکی بلند

میز پلاستیکی بلند با طول زیاد، تقریبا به طول بالای ۱۲۰ سانتی متر تا ۱۸۰ سانتی متر گفته می شود که این میزها دارای پایه های فلزی می باشند.

میز پلاستیکی بلند

میز پلاستیکی بلند با ارتفاع زیاد نیز حداقل بین ۷۳ تا ۹۰ سانتی متر ارتفاع دارد. این میزها دارای دو نوع تمام پلاستیکی و پایه فلزی می باشند. معمولا نوع پایه فلزی دارای قیمت بالاتری می باشد. این میزها در انواع ۴ و ۶ نفره هستند.

میز پلاستیکی بلند

برخی نیز به جای خرید میز پلاستیکی بلند، از میز ام دی اف استفاده می کنند که البته باید مراقب بود خیلی روی آن آب ریخته نشود، زیرا که بعد از مدت کوتاهی ممکن است چوب دچار پوسیدگی شود. اما در مورد میز پلاستیکی اصلا نیازی به این حساسیت ها نیست و به راحتی می توان آن را در جاهای مرطوب نیز قرار داد.

میز پلاستیکی بلند

میز پلاستیکی بلند به همراه انواع صندلی های بدون دسته و دسته دار ارائه می شود و معمولا در رنگ سفید بیشتر درخواست می شود.

خرید اینترنتی میز ۶ نفره

خرید یک کالا به دو شیوه حضوری یا اینترنتی صورت می گیرد. طبیعتا امروزه اینترنتی بهترین شیوه برای خرید می باشد، زیرا که هم اطلاعات و شناخت کافی را قبل از خرید به مشتری می دهد، و هم اینکه حدود قیمت بدست می آید و به راحتی نیز می توان تولید کننده اصلی را در اینترنت پیدا کرد و بی واسطه خرید خود را انجام داد.

خیلی از افراد ممکن است به دنبال میز پلاستیکی بلند ظرفیت ۶ نفره به همراه صندلی ها مخصوص آن، که دکوراسیونی شیک را در خانه به وجود می آورند، باشند و در عین حال بخواهند این خرید را با قیمت ارزان انجام دهند. از این رو شرکت کارخانه با داشتن سایت اینترنتی می کوشد کالاهای پلاستیکی خود را با اطلاعات کامل از قبیل رنگ، ابعاد، نوع پایه، کیفیت مواد اولیه و قیمت، در اختیار مشتریان عزیر قرار دهد تا با توجه به بودجه مالی که دارند، بهترین و ارزان ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *