صندلی پلاستیکی فانتزی

قبل از خرید انواع صندلی پلاستیکی فانتزی باید شناخت کاملی در مورد مدل های آن بدست آوریم. شرکت ناصر با ارائه اطلاعات دقیق در مورد محصولات خود، می کوشد خرید آگاهانه مطابق با نیاز مشتری را فراهم آورد.

چرا صندلی پلاستیکی؟

زمانی که قصد خرید صندلی داریم، انواع مدل های فلزی، چوبی، فایبرگلاس و پلاستیکی به ذهن می آید. هر کدام دارای ویژگی هایی منحصر به فرد می باشند و مطابق با فضایی که قرار است در آن گذاشته شود، انتخاب می شوند. چیزی که خیلی واضح است، فروش صندلی پلاستیکی در مقیاس بالا می باشد. اما چرا صندلی پلاستیکی بیشتر از همه به فروش می رود؟

صندلی پلاستیکی فانتزی

زمانی که یک کالا دارای ویژگی ها و مزیت های بیشتری نسبت به بقیه باشد، و از همه مهمتر قیمت ارزان تر و تنوع مدل بیشتری داشته باشد، تقاضا برای آن خیلی بالا می رود. همچنین ارائه آن توسط نمایندگی ها و انبارهای پخش سراسری، باعث می شود مشتریان نشاخت بیشتری نسبت به آن پیدا کنند. به عبارتی، تبلیغات موثر و خوب نیز باعث جذب مشتری می شود. از این رو باید انواع مدل های این نوع صندلی را با جزئیات کامل در اختیار مشتریان قرار دهیم تا بتوانند مدل مد نظر خود را راحت تر پیدا کنند.

صندلی پلاستیکی فانتزی

مدل های صندلی پلاستیکی فانتزی

صندلی پلاستیکی فانتزی دارای دو نوع تمام پلاستیکی و پایه فلزی یا پایه چوبی می باشد. تفاوت این دو نیز در روند تولید آنها می باشد. تمام پلاستیکی به طور کامل از قالب دستگاه تزریق پلاستیک بیرون می آید و محصول کامل است، اما پایه فلزی یا چوبی، فقط قسمت نشیمن گاه آن توسط دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شود، و قسمت پایه های آن به صورت جداگانه باید به صندلی وصل شوند.

صندلی پلاستیکی فانتزی

صندلی پلاستیکی فانتزی دارای انواع مدل های طرح بدنه حصیری و طرح بدنه ساده می باشد. رنگ بندی آن متناسب با فضای اداری، خانگی و یا عمومی در نظر گرفته می شود. مثلا افرادی که می خواهند این صندلی ها را در کافه یا رستوران به کار ببرند، معمولا از رنگ سفید یا رنگ مشکی مات و یا به طور کلی، رنگ های یکنواخت با محیط استفاده می کنند.

صندلی پلاستیکی فانتزی

صندلی پلاستیکی فانتزی در طرح های ارزان قیمت و ساده تر نیز موجود می باشد که ممکن است برای برگزاری مراسمات و گردهمایی ها مورد استفاده قرار بگیرد. این صندلی ها در دو نوع صندلی پلاستیکی بدون دسته و صندلی پلاستیکی دسته دار در بازار شناخته می شود.

صندلی پلاستیکی فانتزی

ارائه محصولات شرکت ناصر

شرکت تولیدی ناصر به عنوان یکی از مهمترین و شناخته شده ترین شرکت ها در تولید محصولات پلاستیکی می باشد. از جمله تولیدات آن می توان موارد زیر را نام برد:

محصولات پلاستیکی به دلیل وزن سبک و مقاومت و ماندگاری بالایی که دارند، و از همه مهمتر قیمت ارزان تری که نسبت به نوع فلزی و چوبی دارند، بیشتر از همه مورد تقاضای مشتریان می باشند. همان طور که می بینیم، بازار پلاستیک به عنوان یکی از بخش های مهم تجاری در سالهای اخیر می باشد و شاهد رشد روز افزون فروشگاه های پلاسکو در سراسر کشور هستیم.

صندلی پلاستیکی فانتزی

شرکت ناصر نیز با در نظر گرفتن نیاز مشتریان، می کوشد انواع محصولات پلاستیکی اعم از صندلی پلاستیکی فانتزی، میزهای خانگی و اداری و ظروف پلاستیکی آشپزخانه را در طرح ها و رنگ های متفاوت با قیمت مناسب شرکت کارخانه در اختیار همه مشتریان قرار دهد. فروش این محصولات به صورت عمده و خرده از طریق مسئول فروش صورت می گیرد.

خرید اینترنتی با قیمت ارزان

خرید اینترنتی انواع صندلی پلاستیکی فانتزی را به راحتی با قیمت ارزان می توان انجام داد.

صندلی پلاستیکی فانتزی

شرکت کارخانه ناصر با داشتن نمایندگی های فروش به صورت فروشگاه ها و سایت های اینترنتی در سراسر کشور، می کوشد شناخت کاملی از محصولات را به مشتریان ارائه دهد.

صندلی پلاستیکی فانتزی

البته با مراجعه به فروشگاه های پلاسکو و یا مغازه های محصولات پلاستیکی در شهر خود نیز به راحتی می توانید انواع محصولات پلاستیکی ناصر را ببینید. اما با وجود اینترنت، بسیاری از افراد تمایل دارند تا در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنند و به راحتی از طریق مکالمه تلفنی و پیام رسان های واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و… کاتالوگ محصولات را به همراه لیست قیمت روز دریافت کنند و سفارش خود را به صورت اینترنتی درب منزل دریافت نمایند. از این رو ارتباط با مسئول فروش برای شما عزیزان فراهم شده تا بتوانید خرید خود را به راحتی با صرف هزینه و وقت کمتر انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *