گلدان پلاستیکی بلند

از انواع گلدان پلاستیکی بلند می توان به نوع مربعی و پایه دار اشاره داشت که در رنگ های سفید و نوک مدادی و طوسی جلوه زیبایی به دکوراسیون خانه و محیط می بخشند. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما جهت آشنایی بیشتر با این گلدان ها هستند.

انواع گلدان پلاستیکی در بازار

ایجاد زیبایی طبیعی در خانه به عنوان یکی از دغدغه های اصلی اکثر افراد می باشد. با ایجاد این نوع از زیبایی می توان روحیه نشاط و آرامش را با هم در خانه ایجاد کرد، زیرا که طبیعت مادر انسان می باشد.

گلدان پلاستیکی بلند

از این رو افراد به دنبال گلدان هایی می باشند که هم بتوانند به راحتی جابجا کنند، و هم اینکه باعث نگهداری بسیار اصولی از گل و گیاهان آنها شود. زیرا که امروزه اکثر افراد زیاد در خانه نیستند و ممکن است نتوانند به خوبی از گل و گیاه خود مراقبت کنند. بنابراین باید از محیط کشت آن، یعنی گلدان به خوبی مطمئن باشند.

گلدان پلاستیکی به عنوان گزینه ای که دارای کمترین وزن می باشد و جابجایی آن بسیار راحت است، همچنین دارای سورراخ های زهکشی مطابق با ابعاد گلدان و گل هست و باعث می شود آب اضافی به راحتی از ته گلدان خارج شود، همچنین دارای رنگ مطابق با گیاهان بوده و زیبایی را دو برابر می کند، باعث شده توجه بسیار زیادی را در بازار گل و گیاه به خود جلب کند.

گلدان پلاستیکی بلند

از انواع گلدان پلاستیکی در بازار گل و گیاه می توان به نوع مربعی، مستطیلی، گرد، دو طرفه، آویزی و… اشاره داشت که به عنوان پر فروش ترین های بازار می باشند. در این بین رنگ سفید و طوسی و اخرایی بیشترین طرفدار را در میان مشتریان دارند.

زیبایی گلدان پلاستیکی بلند در دکوراسیون

گلدان پلاستیکی بلند در واقع گلدان با ارتفاع بالای ۴۵ سانتی متر را می گویند.

گلدان پلاستیکی بلند

این گلدان هم می تواند نوع مربعی و هم نوع استوانه ای باشد. در واقع گلدان پلاستیکی بلند یا همان ارتفاع بلند برای گیاهانی چون سانسوریا، کاج مطبق، بنجامین، دیفن باخیا و انواع ساکولنت ها (خانواده کاکتوس ها) مورد استفاده قرار می گیرد.

زمانی که گیاه خود دارای ارتفاع یک تا یک و نیم باشد، با استفاده از گلدان پلاستیکی بلند می توان این ویژگی گیاه را بیشتر نمایش داد و به عبارتی زیبایی آن را در دکوراسیون بیشتر به چشم آورد.

گلدان پلاستیکی بلند

گلدان پلاستیکی بلند در انواع مدلهای استوانه ای با ارتفاع کمتر برای گلهای شاخه بلند رز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی گلدان ارتفاع بلند در مدل های زیر در بازار شناخته می شود:

گلدان پلاستیکی بلند

رنگ خاص گلدان پلاستیکی پایه دار

رنگ گلدان پلاستیکی بلند به عنوان عاملی تعیین کننده در زیبایی دکوراسیون خانه می باشد. معمولا رنگ سفید و طوسی و نوک مدادی به عنوان رنگ هایی کلاسیک در چیدمان طبیعی محیط به حساب می آیند.

گلدان پلاستیکی بلند

گلدان پلاستیکی پایه دار با ارتفاع بالای ۴۵ سانتی متر بیشتر با رنگ های اخرایی، سفید و عدسی در بازار مورد تقاضای مشتری می باشند. معمولا کسی گلدان پلاستیکی بلند را که برای درخت و درختچه به کار گرفته می شود با رنگ های خیلی تند قرمز یا آبی پررنگ درخواست نمی کند و رنگ گلدان در این ابعاد باید ملایم یا کلاسیک باشد.

گلدان پلاستیکی بلند

گلدان پلاستیکی پایه دار بلند معمولا در سایزهای کوچک دارای رنگ های شاد و متفاوت می باشد که برای گیاهان کوچک به کار گرفته می شود و از این رو زیبایی تنوع رنگ را به وجود می آورد.

خرید گلدان با قیمت مقرون به صرفه

انواع گلدان پلاستیکی بلند و کوتاه را باید ابتدا با ابعاد کامل و رنگ هایی که دارند بررسی کرد تا بتوان بهترین گزینه را برای نگهداری بونسای، درختچه و گیاهان خود در خانه برگزینیم و به این صورت بتوانیم بهترین دکوراسیون را به وجود بیاوریم.

اعتقاد ما این است که ابتدا مشتری باید شناخت کامل از محصول مورد نظر خود پیدا کند و با در نظر گرفتن فضایی که در خانه در اختیار دارد و همچنین بودجه مالی که برای این کار اختصاص داده است، مقرون به صرفه ترین خرید را انجام دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *