کیسه نهال پلاستیکی

کیسه نهال نایلونی یک خانه ارزان و راحت برای گیاهان است که فروش آن به صورت کیلویی و عمده مناسب برای تولید کنندگانی که قصد کاشت محصولی را دارند، می باشد.

گلدان نهال کاری

گیاهان یکی از حساس ترین ها بر روی زمین هستند که اگر مراقبت درستی از آن ها شود ثمره خوبی نصیبمان می کنند. گلدان خانه گل می باشد پس در انتخاب آن باید دقت کرد.

گلدان نهال کاری یا همان کیسه کشت نهال فضایی همانند گلدان می باشد که نمونه ای ارزان از گلدان می باشد و کارایی و کیفیت آن همانند گلدان می باشد. این گلدان نهال کاری از جنس پلاستیک بوده که نوع پرکاربرد آن به رنگ مشکی می باشد که در گلخانه ها به شدت استفاده می شود.

کیسه نهال پلاستیکی

همچنین این گلدان برای فروش نشاهای مختلف گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر گلدان نهال کاری یا همان کیسه کشت خود را از جای مطمئنی خریداری نمایید و محصول درجه یکی را دریافت کنید، این کیسه کشت به خوبی از نهال شما مراقبت خواهد کرد. پس کیفیت کیسه نایلونی نهال بسیار مهم می باشد.

برخی از این کیسه ها از مواد درجه دوم تولید می شوند و قیمت ارزان تری نسبت به کیسه های درجه اول دارند، همچنین از کیفیت پایین تری برخوردار هستند. کیسه نهال های درجه دوم در برابر آفتاب در مدت زمان کمی دچار پوسیدگی می شود و دچار سوراخ شده که این سوراخ ها سبب آسیب به ریشه نهال می شود. برخی از نایلون های کیسه نهال آنقدر بی کیفیت می باشند که در دست نیز دچار پارگی شده و یا در هنگام بیرون آوردن نهال نیز به کل پاره خواهند شد.

بنابراین در انتخاب کیسه نهال نایلونی خود دقت کنید چرا که خانه نهال خود را دارید انتخاب می کنید. یکی از مزایای این کیسه های نایلونی قابلیت نگه داشتن رطوبت برای گیاه را دارد که آب را از خود عبور نمی دهد.

سایز کیسه نهال نایلونی

کیسه نهال نایلونی دارای سایز و حجم های گوناگونی هستند. برخی از این اندازه ها عبارتند از:

  • ۱۴*۱۲ سانتی متر
  • ۱۷*۱۳ سانتی متر
  • ۲۰*۱۵ سانتی متر
  • ۳۰*۱۵ سانتی متر
  • ۲۵*۲۰ سانتی متر
  • ۳۰*۲۰ سانتی متر
  • ۳۰*۲۵ سانتی متر
  • ۴۰*۳۰ سانتی متر
  • ۳۵*۳۰ سانتی متر
  • ۵۰*۴۰ سانتی متر
  • ۶۰*۵۰ سانتی متر

کیسه نهال پلاستیکی

هر کدام از این سایز ها در هر کیلو تعداد متفاوتی دارند، که باغدار و یا کشاورز بسته به نیاز خود آن را سفارش می دهد. کیسه نهال نایلونی بیشترین تقاضا را در بین کشاورزان دارد چرا که این محصول مناسب کسانی است که کار پرورش گیاه انجام می دهند و در موارد شخصی اگر می خواهید می توانید به جای کیسه نهال یک گلدان کوچک برای نهال خود خریداری نمایید.

گلدان نهال کاری نام های دیگری نظیر کیسه نشاء، گلدان نایلونی که قبل تر به آن اشاره کردیم و کیسه نهال، دارد. کشاورز یا باغبان بسته به مقدار نهالی که می خواهد پرورش دهد سایز و تعداد مورد نیازش را سفارش و خریداری می کند.

فروش کیسه نهال گلدانی

فروش کیسه نهال گلدانی به صورت کیلویی صورت می گیرد که در هر سایز از کیسه نهال گلدانی تعدادی مشخص دارد. امکان خرید کیسه نهال گلدانی از سایت های اینترنتی به صورت عمده صورت می گیرد و امکان خرید تکی وجود ندارد.

این محصول به صورتی می باشد که فروش آن در تعداد بالا برای شما بسیار به صرفه می باشد و همچنین در صورت خرید کیسه نهال گلدانی در تعداد بالا قیمت آن برای شما کمتر محاسبه خواهد شد.

قیمت کیسه نهال پلاستیکی

مطمئن باشید قیمت کیسه نهال پلاستیکی آنقدر ارزان می باشد که شما برای کل محصولاتتان کیسه نهال پلاستیکی بخرید، باز هم مبلغ بسیار کمی برایتان خواهد بود.

کیسه نهال پلاستیکی

کیسه نهال پلاستیکی اگر از نوع درجه دوم باشد برای شما ارزان تر محاسبه خواهد شد. یکی دیگر از شرایطی که می توانید کیسه نهال پلاستیکی را ارزان تر خریداری نمایید، خرید راحت و آسان اینترنتی می باشد که می توانید در خانه و در زمان بسیار کمی انجام دهید و مبلغ کمتری پرداخت کنید، همچنین در زمان خود صرفه جویی کرده اید. پس اگر می خواهید مبلغ کمتری را پرداخت کنید روش خرید خود را تغییر دهید و به راحتی از سایت ما خرید خود را انجام دهید و همچنین جنس درجه یک را ارزان خریداری نمایید.

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اطلاع از قیمت کیسه نهال پلاستیکی از راه های ارتباطی سایت پاساک پلاست استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *