میز پلاستیکی تاشو

انواع میز پلاستیکی برای رستوران در طرح و مدل های متنوع توسط شرکت پاساک پلاست با قیمت مناسب برای شما عزیزان ارائه می شود. با ما باشید.

مهمترین مزیت جنس میز پلاستیکی برای رستوران چیست؟

استفاده از میز پلاستیکی برای رستوران علاوه بر به صرفه بودن قیمت، مزایای بسیار دیگری دارد. یکی از این مزایا، راحتی در مسائل تمیز کاری میز می باشد چراکه جنس پلاستیک به گونه ای می باشد که در برابر هر گونه لکه و آلودگی به یک صورت عمل می کند، به این گونه که هر گونه مواد غذایی یا مواد دیگری نظیر چربی و روغن ها و همچنین رنگ ها به راحتی و تنها با یک دستمال ساده پاک خواهد شد.

میز پلاستیکی

اگر در مورادی خاص میز پلاستیکی با یک دستمال پاک نشود با یک ماده شوینده نیز کار شما حل خواهد شد. مورد جالب در مورد میز پلاستیکی این است که پس از تمیز کاری به شکل اولیه خود یعنی زمانی که میز را به تازگی خریداری کرده اید در می آید، این ویژگی میز پلاستیکی باعث شده است که در اکثر رستوران ها مورد استفاده قرار بگیرد چراکه احتمال پیش آمدن آلودگی و کثیف شدن برای میز پلاستیکی در رستوران ها بسیار بالا می باشد و این مورد کار را برای صاحبان رستوران بسیار آسان می کند و می توان گفت این مهمترین مزیت میز پلاستیکی برای رستوران می باشد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از میز پلاستیکی برای رستوران و کافه، زیبایی بخشیدن به فضای رستوان و کافه می باشد، تقاضای بالای خرید میز پلاستیکی سبب تنوع تولید در رنگ و طرح آن شده است و بیشترین گوناگونی رنگ را در میز و صندلی پلاستیکی مشاهده خواهیم کرد.

صندلی پلاستیکی

رنگ های میز پلاستیکی در ایجاد فضایی فانتزی برای کافه و رستوران ها می تواند بسیار موثر باشد و در نهایت باعث جذب و افزایش مشتری شود.

طرح های میز صندلی پلاستیکی رستورانی در کجا استفاده می شود؟

امروزه میز صندلی پلاستیکی رستورانی در مکان های زیادی مشاهده می شود. از رستوران های کوچک محله ای گرفته تا رستوران های بزرگ می توان کاربری گسترده میز صندلی پلاستیکی را مشاهده کرد.

میز پلاستیکی گرد

طرح های ساده میز صندلی پلاستیکی که بیشتر برای مراسم های اجتماعی استفاده می شود کاربرد بسیار گسترده ای در میان مردم دارد. طرح های دیگر و بروز تر میز صندلی پلاستیکی که بسیار شیک و زیبا می باشند و به تازگی به بازار مبلمان پلاستیکی اضافه شده اند، در لوکس ترین باغ ها و رستوران ها و همچنین مراکز خصوصی استفاده می شود و به دلیل ظاهر شیک و تمیزی که دارد اصلا ارزان قیمت به نظر نمی آید و حتی باعث افزایش پرستیژ کاری شما نیز می شود.

صندلی و میز پلاستیکی

میز صندلی پلاستیکی رستورانی را می توان در هر فضای بازی که می خواهید استفاده کنید، این میز و صندلی ها همانند اجناس دیگر آسیب پذیر نیستند و در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی دارند و اصلا دچار خرابی نمی شوند البته بستگی دارد میز صندلی پلاستیکی شما از چه مواد اولیه ای ساخته شده باشد، اگر از مواد مرغوبی ساخته نشده باشد در مدت زمان کوتاهی خواهید فهمید و اگر از مواد اولیه خوبی ساخته شده باشد هم راحتی و هم کیفیت را در طولانی مدت خواهید داشت.

انواع میز و صندلی رستورانی چه سایزهایی دارد؟

هر مشتری با توجه به نوع نیاز خود میز و صندلی مورد نظرش را انتخاب می کند. یکی از دلایل متنوع بودن میز و صندلی رستورانی تقاضای زیاد آن در بازار می باشد و به همین دلیل، مدل ها و طرح های بسیار جدید و زیبایی با کاربری های متفاوت وارد بازار می شود.

انواع میز و صندلی رستورانی در جنس های چوبی و استیل و پلاستیکی و فلزی می توانید مشاهده کنید و با یک سرچ ساده متوجه خواهید شد با پرداخت مبلغ یک صندلی فلزی یا چوبی می توانید یک میز و صندلی ۴ یا ۶ نفره خریداری نمایید و این تفاوت قیمت میز و صندلی پلاستیکی به دلیل بی کیفیت بودن نیست بلکه به این دلیل می باشد که مواد اولیه تهیه و تولید آنها ارزان و قابل دسترس می باشد.

صندلی پلاستیکی دسته دار

انواع میز و صندلی رستورانی جنس پلاستیکی را می توانید در رنگ و طرح و مدل آن و همچنین سایز آن مشاهده کنید که انتخاب آن به عهده شما و بر اساس نیاز شما می باشد.

اکثر میز و صندلی های پلاستیکی رستوران و کافه ها در رنگ های فانتزی بسیار زیبایی می باشند که نمایی بسیار زیبا و جالب به فضای اطراف خود می دهند.

برخی از مدل های میز و صندلی پلاستیکی ضخیم می باشند که به مبلمان پلاستیکی معروف اند و راحتی و نرمی این دسته از صندلی های پلاستیکی بیشتر از سایر مدل ها می باشد و برای نشستن طولانی مدت مناسب تر از سایر صندلی ها می باشد. بسته به این تفاوت در مدل و کاربری صندلی پلاستیکی اختلاف قیمت نیز مشاهده خواهد شد.

قیمت میز پلاستیکی بستگی به چه چیزی دارد؟

قیمت میز پلاستیکی برای رستوران همانند همه لوازم دیگر بستگی به یک سری از موارد دارد که برخی از این تفاوت قیمت ها بخاطر جنس، سایز و طرح می باشد که تعیین کننده قیمت هستند.

از دلایل تعیین کننده قیمت میز رستورانی نرخ ارز می باشد که در کشور ما این موارد تاثیر زیادی در قیمت کالا ها دارند و بستگی بسیار زیاد قیمت را در این مورد می توان مشاهده کرد.

صندلی پلاستیکی

بنابراین نمی توان یک قیمت ثابت را برای میز رستورانی و یا هر کالای دیگری در نظر گرفت چر اکه تغییر قیمت در بازه ی کوتاهی صورت می گیرد البته اگر میز رستورانی شما پلاستیکی باشد، قیمت آن همه جوره برای شما به صرفه خواهد بود.

جهت اطلاع از بروز ترین قیمت میز رستورانی می توانید با شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

اینترنتی هم می توان میز و صندلی پلاستیکی خرید؟

اگر همین الان در حال خواندن این متن هستید به احتمال خیلی زیاد قصد خرید اینترنتی و غیر مستقیم را دارید که بسیار برای شما سودمند خواهد بود.

سایت پاساک پلاست شما را به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به تولید کننده وصل می کند، این ارتباط مستقیم باعث می شود تا شما کالای اصل را دریافت کنید و مجبور نباشید سود واسطان خرید را پرداخت کنید.

اگر قصد خرید میز و صندلی پلاستیکی رستورانی را دارید همین حالا از طریق شبکه های اجتماعی یا از طریق تماس، با ما ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *