میز پلاستیکی بلند

سایز میز پلاستیکی بلند مدل مستطیلی با طول و عرض حداقل ۱۵۰ در ۸۰ می باشد که البته هر تولید کننده ای سایزهای استاندارد خود را در تولید به کار می بندد. برای داشتن میز پلاستیکی پایه تاشو و پایه ثابت، می توانید با شرکت اصلی عرضه و پخش محصولات پلاستیکی ارتباط برقرار کنید.

انواع مدل های میز پلاستیکی در بازار

میز پلاستیکی در سه مدل اصلی گرد، مربعی و مستطیلی توسط تولید کننده طراحی و ارائه می شود. این میزها دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی نسبت به نوع چوبی و فلزی می باشند و باعث می شود دکوراسیون های بسیار زیبایی را در خانه و محل کار به وجود بیاورند.

میز پلاستیکی بلند

در بازار پلاستیک این میزها را می توان به همراه صندلی های همرنگ و هم طرح با خود پیدا کرد تا ارگونومی بدن هنگام نشستن روی این میزها نیز حفظ شود و خیلی بلند یا کوتاه نباشد. از این رو سایز میز پلاستیکی به عنوان یکی از مهمترین سوالات هنگام بررسی این کالا توسط مشتری می باشد.

مدل میز پلاستیکی مستطیلی دارای انواع طرح های بدنه صاف و یا برجسته می باشد که مطابق با فضایی که قرار است در آن گذاشته شود، انتخاب می شود. برخی از میز پلاستیکی طرح حصیری به همراه صندلی های مناسب با آن برای محل کار خود یا فضای باغچه و ویلای خود استفاده می کنند. برخی دیگر نیز از مدل ارتفاع کوتاه برای جلو مبلی هال یا پذیرایی بهره می برند.

میز پلاستیکی بلند

سایز مناسب میز پلاستیکی بلند

سایز میز پلاستیکی بلند معمولا به ارتفاع بالای ۷۰ سانتی متر اطلاق می شود. البته بالاتر از ارتفاع حدود ۷۵ سانتی متر استاندارد میز پلاستیکی معمولی نیست و کاربری های دیگری در کافه ها و رستوران ها دارد.

میز پلاستیکی بلند

بحث ما در اینجا میز پلاستیکی بلند با ارتفاع بین ۷۰ تا ۷۵ سانتی متر می باشد که نوع پایه ثابت آن دارای طول و عرض ۱۳۰ در ۸۰ سانتی متر، و نوع تاشو آن نیز حدودا دارای همین سایز می باشد. معمولا برخی از افراد زمانی که صحبت از میز پلاستیکی بلند می آورند، منظور میز پلاستیکی مستطیلی با طول زیاد می باشد، نه اینکه ارتفاع میز زیاد باشد.

میز پلاستیکی بلند

سایز مناسب برای میز پلاستیکی بلند کاملا بستگی به محیطی دارد که قرار است در آن به کار گرفته شود. اگر قرار باشد در محیط های کوچک چون کافه ها، بستنی فروشی ها، رستوران ها و محیط های عمومی به کار گرفته شود، باید تا جای ممکن کوچک باشد تا بتوان از حداقل فضا بیشترین استفاده را کرد. اما اگر قرار باشد در محیط های خصوصی چون باغ و ویلا استفاده شود، هر چه بزرگتر باشد، بیشتر به چشم می آید و طبیعتا تعداد صندلی های بیشتری را می توان دور آن قرار داد.

میز پلاستیکی بلند

عرضه و فروش انواع میز تاشو مستطیلی

فروش میز پلاستیکی در انواع سایزهای بلند و کوتاه و مدل های پایه ثابت و تاشو را می توان از شرکت کارخانه تهران درخواست کرد.

میز پلاستیکی بلند

میز مستطیلی تاشو در نوع خود به عنوان گزینه ای بسیار مناسب برای سفر و حمل و نقل راحت می باشد. این میزها به راحتی قابل تا شدن هستند و البته نباید بیش از حد آنها را باز و بسته کرد که خراب شوند. اگر خیلی وزن زیادی روی سطح آنها قرار نگیرد و به میله های آنها ضربات زیاد وارد نشود، به راحتی تا چندین سال بدون نیاز به روغن کاری، قابل استفاده می باشند.

فروش این میزها هم به صورت خرد و هم به صورت عمده، هر دو با قیمت شرکت کارخانه قابل ارائه می باشد. کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و کاتالوگ ابعاد دقیق، رنگ ها و قیمت شرکت کارخانه را دریافت کنید و مطابق با نیاز خود سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش نیز صدور فاکتور و ارسال بار صورت می پذیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *