صندلی پلاستیکی بدون دسته

بسیاری از افراد صندلی پلاستیکی بدون دسته را که دارای قیمت ارزان تری نسبت به دسته دار می باشد، برای اجرای مراسمات و همایش ها درخواست می کنند. این صندلی ها توسط شرکت ناصر تولید شده و به صورت عمده به فروش می رسد.

انواع صندلی در بازار را بهتر بشناسیم

زمانی که مشتری قصد خرید صندلی دارد، با انواع جنس ها مواجه می شود. از صندلی چوبی و فلزی و فایبرگلاس گرفته، تا صندلی پلاستیکی و سیمانی و بتنی.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

هر کدام نیز دارای کاربرد مخصوص به خود می باشند. بیشتر افراد صندلی چوبی را برای غذاخوری، اتاق نشیمن و لابی استفاده می کنند. صندلی چوبی در برخی موارد با طرح معروف به عنوان صندلی دانش آموز و دانشجو در محیط های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

صندلی فلزی نیز معمولا به همه صندلی ها می توان گفت. زیرا که پایه صندلی چوبی و پلاستیکی نیز در فلزی می باشد. این صندلی ها بیشتر به عنوان صندلی انتظار در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، هتل ها و رستوران ها استفاده می شود.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

صندلی پلاستیکی به عنوان مدلی که دارای انواع طرح ها می باشد، تقریبا می توان گفت کاربری همه نوع صندلی را می تواند به نوعی پوشش دهد. به عبارت دیگر هم به عنوان صندلی آموزشی، هم به عنوان صندلی انتظار، هم به عنوان صندلی ناهارخوری قابل استفاده می باشد.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

مزیت های صندلی پلاستیکی کم نیست

سالهاست مردم از صندلی پلاستیکی برای سر و سامان دادن به مجالس متفاوت عروسی و عزاداری و همایش ها و سمینارها استفاده می کنند. این صندلی ها بیشتر از همه به خاطر وزن سبکی که دارند مورد تقاضا می باشند. البته نباید قیمت ارزان آنها را نسبت به بقیه نادیده گرفت.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

صندلی های پلاستیکی دارای تنوع رنگ و طرح بسیار بیشتری نسبت به انواع فلزی و چوبی می باشند و حالت فانتزی دارند. همچنین مانند نوع فلزی نیستند که خیلی هنگام نشستن روی آنها احساس سردی کنیم، بلکه انعطاف پذیر بوده و چون از جنس پلاستیک هستند، مانند فلز رسانای حرارتی نبوده که سریع گرما را از بدن ما انتقال دهند و احساس سردی کنیم.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

همچنین این صندلی ها به دلیل تنوع رنگی که دارند می توانند زیبایی و نظم و ترتیب خاصی را در مجلس و گردهمایی به وجود بیاورند. همچنین می توان با چینش و انتخاب رنگ درست، در دکوراسیون تاثیر زیادی گذاشت و به راحتی به دلیل وزن سبکی که دارند، جای آنها را تغییر داد. همه اینها از مزیت های صندلی پلاستیکی می باشد که باعث شده با استقبال بسیار زیادی در بازار لوازم پلاستیکی کشور روبرو شود.

صندلی پلاستیکی بدون دسته ساده ترین مدل است

صندلی پلاستیکی در دو نوع دسته دار و بدون دسته بیشتر از همه تقاضا می شود. این صندلی ها در نوع دسته دار دارای که یک بخش انعطاف پذیر در قسمت پشت صندلی هستند که باعث می شود هنگام تکیه دادن بیشتر به آنها، صندلی به راحتی حالت خمیده پیدا کند و فرد راحت تر روی صندلی قرار گیرد.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

نوع بدون دسته نیز که حمل و جابجایی آن بسیار راحت تر می باشد، دارای فروش بیشتری در بازار محصولات پلاستیکی تهران هست و بیشتر کسانی که کسب و کارهایی مانند ظروف کرایه و یا اجرای مراسمات دارند، برای کاهش هزینه ها، از صندلی بدون دسته استفاده می کنند.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

برند ناصر، برندی شناخته شده در بازار پلاستیک است

ناصر پلاستیک به عنوان برندی مهم در بازار پلاستیک کشور شناخته می شود. این برند به عنوان تولیدکننده اصلی میز و صندلی پلاستیکی در انواع سایزها و رنگ ها و کاربری ها شناخته می شود.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

به طور کلی یک مجموعه تولید محصولات پلاستیکی با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک و قالب های محصول، مواد اولیه گرانولی پلیمری (پلی اتیلن و پلی پروپیلن) را تبدیل به محصولات پلاستیکی می نماید. این محصولات با توجه به درصد خلوص مواد اولیه آنها دارای کیفیت درجه یک و یا درجه دو می باشند. میز و صندلی پلاستیکی بدون دسته و دسته دار ناصر با استفاده از مواد گرانولی درجه یک ساخته شده و از این رو به عنوان محصولی درجه یک شناخته می شوند.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

قیمت انواع صندلی و میز پلاستیکی را چگونه پیدا کنیم

قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته و دسته دار را می توان در اسرع وقت از مسئول و مشاور فروش دریافت کرد و کاتالوگی کامل از ابعاد دقیق، رنگ های موجود، مدلها و قیمت عمده فروشی را دریافت نمود.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

انواع میز و صندلی ها در بازار آن چنان دارای تنوع و تفاوت می باشند که ممکن است مشتری در نگاه اول در خرید خود سردرگم شود. از این رو باید توسط کارشناس به درستی راهنمایی شود تا بتواند مطابق با آنچه نیاز وی می باشد، صندلی پلاستیکی ارزان را انتخاب کند.

همواره دو نکته در انتخاب و خرید باید مد نظر گرفته شود که کیفیت و قیمت می باشد. صندلی باید دارای کیفیت مطلوب باشد تا مقاومت و ماندگاری بالا در رطوبت، باران و آفتاب داشته و همچنین دارای ضخامت کافی باشد تا تحمل افراد سنگین وزن را داشته باشد. البته قیمت نیز که به عنوان فاکتوری مهم در خرید مشتری تلقی می شود، باید مطابق با قدرت خرید همه مردم در نظر گرفته شده باشد.

خرید اینترنتی صندلی پلاستیکی بسیار به صرفه تر است

خرید صندلی پلاستیکی بدون دسته برند ناصر پلاستیک را می توان از سایت شرکت کارخانه در اسرع وقت و به راحتی انجام داد.

صندلی و میز پلاستیکی

برای این منظور ابتدا مشتری صندلی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی جستجو می کند و سپس با سایت مجموعه فروش آشنا می شود. سپس از طریق راه های ارتباطی ذکر شده که بیشتر پیام رسان ها می باشند با مسئول فروش ارتباط می گیرد و در مدت زمان کوتاهی کاتالوگ کامل انواع صندلی و میز پلاستیکی را دریافت می نماید. سپس تعداد و مدل مورد نیاز خود را سفارش داده و فاکتور برای وی صادر می شود. پس از آن آدرس دقیق از وی گرفته شده و با توجه به حجم بار ارسال از طریق موتور،پراید وانت، وانت سبک، نیسان، خاور، بنز تک و یا کانتینر (برای بارهای صادراتی کشورهای همسایه) صورت می گیرد.

فروش عمده صندلی در تهران صورت می پذیرد

فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته و دسته دار معمولا در رنگ سفید و یا آبی بیشتر از همه صورت می گیرد و درخواست ها از شرکت فروش بالا می باشد. از این رو همواره رنگ هایی بیشتر به صورت عمده در انبار موجود می باشد که بیشتر از همه تقاضا می شود.

صندلی پلاستیکی

فروش عمده و جزئی همواره با توجه به حجم تقاضاهایی که در مورد انواع میز و صندلی از شرکت ناصر پلاستیک صورت می گیرد، با اصول و طبق زمان بندی انجام می شود. با توجه به تقاضای مشتری، معمولا ارسال بار در تهران نهایتا همان روز و یا روز بعد، ارسال بار به شهرستان نیز بین ۲ تا ۵ روز کاری انجام می شود.

صندلی پلاستیکی

البته پروسه فروش زمانی به درستی انجام می شود که موجودی انبار تکمیل باشد، در غیر این صورت باید به خط تولید سفارش سایز و مدل صندلی و میز پلاستیکی داده شود و ارسال بار از خط تولید به انبار صورت پذیرد تا موجودی کارخانه تکمیل شود.

به طور کلی برای مشتریانی که قصد خرید عمده و یا خرده در حد خانگی دارند، ابتدا برایشان استعلام موجودی از انبار گرفته می شود و سپس صدور فاکتور انجام می پذیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *