میز پلاستیکی مستطیلی

میز پلاستیکی مستطیلی و مربعی ۴ و ۶ نفره به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل در انواع دکوراسیون ها به حساب می آیند. این میزها و صندلی ها در انواع سایزها و مدل ها با قیمت مناسب به فروش می رسند.

انواع میز پلاستیکی مستطیلی

از انواع میز پلاستیکی مستطیلی در بازار می توان به میزهای تاشو و پایه ثابت اشاره داشت. برخی از این میزها دارای پایه فلزی هستند و برخی نیز دارای پایه های پلاستیکی هستند.

میز پلاستیکی مستطیلی

میز تاشو مربعی از وسط صفحه میز، تا می شود، در حالیکه میز پلاستیکی مستطیلی تاشو از قسمت پایه ها تا می شود، و صفحه میز ثابت است. این میزها معمولا در رنگ سفید دارای بیشترین فروش در بازار می باشند. از انواع تولید کننده های میز و صندلی پلاستیکی نیز می توان به ناصر پلاستیک، طلوع پلاستیک، لیمون، عرشیا و… اشاره داشت.

میز پلاستیکی مستطیلی

قیمت میز مستطیلی ۶ نفره

میز پلاستیکی مستطیلی معمولا دارای ظرفیت ۶ نفره می باشد، اما به راحتی تا ۸ صندلی را نیز می توان در اطراف آن قرار داد. میز مربعی نیز معمولا با ظرفیت ۴ نفر به بازار عرضه می شود.

میز پلاستیکی مستطیلی

میزهای پلاستیکی به همراه صندلی پلاستیکی هم طرح و هم مدل با خود ارائه می شوند. این محصولات پلاستیکی همچون محصولات پلاستیکی دیگر، از مواد اولیه پلیمری ساخته می شوند که قیمت آنها تحت تاثیر قیمت دلار می باشد و با نواسانات قیمت دلار، قیمت آنها نیز تغییر می یابد.

میز پلاستیکی مستطیلی

قیمت میز پلاستیکی مستطیلی با توجه به نوع پلیمر و درصد خلوص پلیمری که در تولید آن به کار رفته است، متفاوت می باشد. معمولا شرکت هایی که از مواد گرانولی پلیمری درجه یک برای ساخت میز پلاستیکی استفاده می کنند، قیمت بالاتری را ارائه می دهند.اما امروزه همه تولیدی ها و شرکت ها می کوشند با داشتن زیرساخت اینترنتی، ارتباط مستقیم با مشتری خود در سراسر کشور برقرار کنند تا بتوانند قیمت ارزان و مناسب را در اختیار همه قرار دهند.

میز پلاستیکی مستطیلی

شرکت کارخانه به عنوان یک عمده فروش در بازار شناخته می شود، اما برای کسانی که حتی قصد خرید ۱ تا ۳ میز دارند، می توانند با احتساب هزینه حمل تا درب منزل، از مقرون به صرفه بودن خرید خود مطلع شوند، زیرا که طبیعتا اگر مشتری به مغازه های پلاسکو فروشی در سطح شهر مراجعه کند، و یا حتی انبارهای پخش، قیمت بالاتری نسبت به کارخانه دریافت می کند.

شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با مسئول فروش، لیست ابعاد دقیق و کاتالوگ محصولات پلاستیکی را در اسرع وقت دریافت کنید و با توجه به بودجه مالی خود، برای خرید هر نوع میز پلاستیکی مستطیلی، مربعی و گرد به همراه صندلی های متناسب با آن، اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *