صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلی پلاستیکی دسته دار به عنوان یکی از مهمترین نیازها در بازار پلاستیک می باشد که با قیمت عمده توسط شرکت کارخانه ارائه می شود.

انواع صندلی پلاستیکی در بازار

صندلی پلاستیکی ممکن است در انواع مدلها در بازار پلاستیک عرضه شود.

صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلی پلاستیکی دارای مدل های طرح حصیری، پایه فلزی، تمام پلاستیکی، بدون دسته، دسته دار، صندلی کودک، صندلی انتظار و… می باشد. هر کدام دارای رنگ های متفاوتی نیز می باشند. این مدل ها در اکثر خانه ها، رستوران ها، مراکز درمانی و بیمارستانی، مراکز آموزشی، پارک ها و مراکز تفریحی استفاده می شوند. صندلی های پلاستیکی بیشتر در رنگ های سفید، زرد، آبی، قرمز، قهوه ای، سبز و مشکی در بازار دیده می شوند.

صندلی پلاستیکی دسته دار

هر کدام از این نوع صندلی ها به دلیل کاربری متفاوتی که دارند، دارای ضخامت و مدل منحصر به فرد خود هستند. از صندلی هایی که بیشترین درخواست را در بازار پلاستیک دارند به صندلی پلاستیکی دسته دار می توان اشاره داشت. این صندلی برای نشستن افراد راحت تر می باشد، زیرا که مناسب ارگونومی بدن می باشد و می توان ساعت ها با راحتی روی آن نشست و احساس درد در پشت یا کمر نداشت.

از این رو صندلی پلاستیکی دسته دار به عنوان یکی از گزینه های سبک و راحت برای دکوراسیون می باشد.

راحتی بیشتر با صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلی پلاستیکی دسته دار دارای تنوع رنگ و طرح بهتری نسبت به بقیه می باشد.

صندلی پلاستیکی دسته دار

همان طور که از نامش پیداست، دارای توضیحات بیشتری نمی باشد. این صندلی برای افراد مسن و سالخورده، مناسب تر می باشد، زیرا دست های خود را روی دسته های صندلی می گذارند و بهتر خستگی شان رفع می شود. همچنین این صندلی ها برای ارگونومی نشستن مناسب تر می باشند و پشت آنها دارای یک خمیدگی اصولی می باشد تا پس از مدتی نشستن طولانی مدت، افراد دچار کمر درد نشوند.

به طور کلی صندلی پلاستیکی دسته دار برای نشستن بسیار راحت تر از انواع بدون دسته می باشد. تفاوت اصلی که در تقاضای این دو صندلی وجود دارد، در قیمت آنها می باشد که طبیعتا زمانی که مشتری دارای بودجه مالی کمتری است، از صندلی بدون دسته استفاده می کند که قیمت کمتری دارد و در تعداد بالا برای مراسمات ارزان تر است.

صندلی های پلاستیکی به همراه میز پلاستیکی به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای برگزاری مراسمات و همایش ها و مجالس می باشند و حمل و نقل آنها بسیار راحت تر بوده و از همه مهمتر با کمترین بودجه مالی می توان یک گردهمایی یا مراسم را برگزار کرد. همچنین راحت نشستن افراد و جابجایی راحت این صندلی ها نیز باعث رضایت بیشتر می شود.

در ضمن به دلیل اینکه جنس پلاستیکی در برابر آفتاب و باران مقاومت بهتری دارد و مانند نوع فلزی دچار زنگ زدگی یا مانند نوع چوبی دچار پوسیدگی نمی شود، بیشتر مورد تقاضا می باشد.

خرید صندلی با قیمت عمده

بسیاری از مشتریان تمایل دارند تا ارزان ترین قیمت ممکن را در بازار پیدا کنند، در حالیکه ممکن است کیفیت را اصلا در نظر نگیرند!

از این رو باید مراکز عمده فروشی و کارخانه ها شرایطی را برای این افراد فراهم بیاورند تا بتوانند خرید صندلی  باکیفیت با تعداد کم را، از مرکز فروش اصلی با ارزان ترین قیمت بازار انجام دهند.

صندلی پلاستیکی دسته دار

این صندلی ها به صورت عمده با مواد اولیه گرانولی تهیه و تولید شده و روانه بازار پلاستیک می شوند. تولید صندلی پلاستیکی زمانی برای تولید کننده مقرون به صرفه می باشد که ارزآوری داشته باشد. امروزه بسیاری از تولید کننده ها با داشتن فروشی خوب در داخل، به صادرات صندلی پلاستیکی و ارزآوری روی آورده اند. از این رو این صنعت با رشد بسیار خوبی در سالهای اخیر مواجه بوده است و به اشتغالزایی نیز کمک بسیار خوبی داشته است. علت اصلی آن نیز استقبال مشتری از صندلی پلاستیکی ارزان و همچنین رضایت وی از کیفیت و ماندگاری نسبی خوب آنها در مکان های متفاوت می باشد.

شرکت کارخانه می کوشد در برخورد با مشتریهای خود بهترین و جامع ترین کاتالوگ صندلی پلاستیکی شامل ابعاد دقیق مدلها، رنگ، طرح، قیمت عمده فروشی را در اختیار مشتری قرار دهد و مطابق با نیاز وی، محصول مورد نظر را معرفی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *