میز پلاستیکی بیضی

میز پلاستیکی بیضی دارای لبه های نرم تری نسبت به نوع مربعی و مستطیلی می باشد. این میز در نوع ۶ نفره با صندلی پلاستیکی هم رنگ خود توسط شرکت کارخانه با قیمت ارزان ارائه می شود.

میز پلاستیکی بهتر از نوع فلزی یا شیشه ای؟

در بازار میزهای بسیار زیادی وجود دارد. سه نوع میزی که بسیار مورد تقاضا می باشند، میز پلاستیکی و شیشه ای و فلزی می باشد. البته میز چوبی نیز دارای مشتری خود است. اما این سه نوع میز ذکر شده، بیشتر از همه به تولید و فروش می رسند.

میز پلاستیکی بیضی میز پلاستیکی بیضی میز پلاستیکی بیضی

کاربری میز شیشه ای بیشتر تزئینی و برای ایجاد دکوراسیونی اداری و یا مجلسی در خانه و اداره می باشد. این میزها معمولا در سایز کوچک مستطیلی با ابعاد طولی ۰٫۵ الی ۲ و عرض ۳۰ الی ۱٫۵ متر درخواست می شوند. در بیشتر موارد نیز به به عنوان میز عسلی یا جلو مبلی نیز ارائه می شوند.

میز پلاستیکی بیضی

میز فلزی نیز بیشتر برای محیط های کارگاهی و یا محیط های آموزشی بزرگ نظیر دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این میز دارای مقاومت و ماندگاری بالایی می باشد و برای محیط عمومی گزینه بهتری است.

میز پلاستیکی بیضی

در این میان میز پلاستیکی به دلیل وزن سبک، طراحی و رنگ بهتر، دارای تقاضای بیشتری از سوی مشتریان می باشد و همچنین دارای سایزهای بسیار متفاوتی است. هیچوقت نمی توان گفت که این نوع از میز، از نوع شیشه ای، چوبی یا فلزی بهتر می باشد. بلکه هر کدام دارای کاربری مخصوص به خود می باشند. این میز دارای مجموعه ای از مزایا می باشد که به راحتی می تواند جایگزین میز فلزی یا چوبی یا شیشه ای در هر محیطی باشد.

میز پلاستیکی بیضی

این میز به دلیل انعطاف پذیری و دوام نسبتا خوب و از همه مهمتر، قیمت بسیار ارزان تر، بیشتر مورد پسند مشتریان می باشد و تولیدکنندگان امروزه با تولید انواع زیادی از مدل های رستورانی، آموزشی، پارکی و… میز پلاستیکی، باعث شده اند فروش آن بسیار زیاد شود.

از تولید کنندگان و برندهای مطرح در حوزه میز پلاستیکی می توان موارد زیر را نام برد:

  • ناصر پلاستیک
  • طلوع پلاستیک
  • سبلان پلاستیک
  • صبا پلاستیک

این میزها از مواد پلیمری درجه یک ساخته می شوند و هر چقدر کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه بیشتر باشد و از دستگاه ها و قالب های به روز تری در خط تولید استفاده شده باشد، محصول نهایی نیز با کیفیت تر و زیباتر خواهد بود.

میز پلاستیکی ۶ نفره یا ۴ نفره؟

میز پلاستیکی بیضی و گرد به عنوان بیشترین تقاضا از سوی مشتریان مطرح می شود. این دو میز دارای طرح مشابهی می باشند.

میز پلاستیکی بیضی

میز پلاستیکی ۶ نفره همان طور که از نامش پیداست، برای ۶ نفر مناسب بوده و معمولا خانواده هایی با جمعیت متوسط ۳ تا ۵ نفر، این نوع میز را سفارش می دهند. همچنین برای کسانی که قصد استفاده گروهی از میز را دارند، میز پلاستیکی ۶ نفره به عنوان گزینه ای ارزان و سبک پیشنهاد می شود. این میز معمولا دارای طول ۱ تا ۱٫۳ متر و عرض ۷۵ الی ۸۰ سانتی متر می باشد.

میز پلاستیکی ۴ نفره نیز برای محیط های کوچکتر و خانواده های ۲ تا ۳ نفره و یا افراد مجرد که دارای خانه نقلی تر می باشند، توصیه می شود و دارای طول و عرض حدودا ۸۰*۸۰ می باشد. این میزها به دلیل جمع و جور بودن، برای محیط های عمومی چون کافه و رستوران نیز کاربرد بسیاری دارند.

میز پلاستیکی بیضی

بیشتر افراد برای اینکه در آشپزخانه خود بتوانند راحت تر وسایل پخت و پر را در هنگام کار جمع و جور کنند، نیاز دارند تا وسایل را جایی به غیر از کنار اجاق رومیزی یا کنار ظرفشویی بگذارند، از این رو میز پلاستیکی ۶ نفره را که ظرفیت بیشتری از ۴ نفره دارد، به عنوان گزینه ای برای نظم دادن به وسایل انتخاب می کنند تا بتوانند زمانی که آشپزخانه خیلی شلوغ و به هم ریخته می باشد، وسایل را برای مدت کوتاهی روی آن بگذارند.

قیمت انواع میز و صندلی پلاستیکی؟

قیمت میز پلاستیکی بیضی یا مستطیلی را می توان از شرکت کارخانه استعلام گرفت و مطابق با نیاز و فضایی که در اتاق، محل کار، آشپزخانه، محیط آموزشی، کارگاه و… در اختیار داریم، میز ۶ نفره یا ۴ نفره را انتخاب کنیم.

میز پلاستیکی بیضی

میز پلاستیکی ارزان را باید از مرکز تولید اصلی تهیه کرد. تولید میز و صندلی پلاستیکی به عنوان یکی از بنیادی ترین فعالیت ها در بخش تولید و بازار پلاستیک کشور می باشد. زیرا که دارای متقاضی بالا بوده و همچنین کیفیت کار نیز خیلی زود در دوره ای ۱ الی ۳ ساله خود را نشان می دهد. از این رو باید سابقه تولید کننده و قیمتی را که ارائه می دهد به عنوان دو فاکتور مهم در خرید در نظر گرفت.

این دو کالا، یعنی میز و صندلی در بیشتر موارد با یکدیگر سفارش داده می شوند. از این رو قیمت عمده انتظار اصلی مشتری می باشد.

میز پلاستیکی بیضی

میز پلاستیکی بیضی

می کوشیم کاری کنیم که خرید میز پلاستیکی بیضی و گرد و مستطیلی با انواع رنگ ها را برای شما عزیزان با قیمت شرکت کارخانه و به صورت اینترنتی یا حضوری فراهم آوریم. با کارشناسان و مشاورین ما می توانید ارتباط برقرار کنید تا با میز یا صندلی پلاستیکی مورد نظر خود آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *