صندلی پلاستیکی فست فود

انواع صندلی پلاستیکی فست فود به همراه میز پلاستیکی رستورانی به عنوان کالاهایی شیک و ارزان قیمت در بازار شناخته می شوند که با آنها می توان یک دکور ساده و زیبا را در فست فود یا رستوران ایجاد کرد. این محصولات در مرکز عمده فروشی شرکت کارخانه به صورت اینترنتی یا حضوری قابل خرید می باشند.

میز و صندلی پلاستیکی

میزها و صندلی ها دارای انواع جنس های فلزی، چوبی، شیشه ای، فایبرگلاس و پلاستیکی می باشند. هر کدام از این جنس ها دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند و در مکان مخصوصی به کار می روند.

صندلی پلاستیکی فست فود

از میز و صندلی فلزی در محیط های عمومی چون بیمارستان ها، مراکز آموزشی، آزمایشگاهی و پارک ها استفاده می شود. جنس چوبی و شیشه ای نیز بیشتر کاربرد تزئینی دارند و قیمت بالا داشته و در خانه به کار می روند و نباید در فضای باز قرار داشته باشند. نوع فایبرگلاس نیز دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و بیشتر به صورت سفارشی توسط تولید کننده ساخته می شود. اما میز و صندلی پلاستیکی به عنوان یکی از پر کاربردترین اجناس در این حوزه، دارای کاربردهای تزئینی و عمومی در بیشتر محیط ها می باشد و تنوع مدل و رنگ و طرح آن از بقیه بسیار بیشتر می باشد.

صندلی پلاستیکی فست فود

میز و صندلی پلاستیکی دارای وزن سبکی بوده و جابجایی و حمل و نقل آن بسیار راحت می باشد و به همین دلیل نیز به راحتی می توان در هر زمان و مکانی دکوراسیون را تغییر داد. این محصولات دارای بیشترین تنوع در سایز می باشند و در بیشتر محیط های عمومی چون رستوران، فست فود، کافه و… دیده می شوند.

از انواع میز پلاستیکی می توان به مدل گرد، مربعی، مستطیلی و بیضی شکل، و از انواع مدل صندلی پلاستیکی می توان به مدل های تمام حصیری، پایه فلزی، بدون دسته و دسته دار اشاره داشت.

صندلی پلاستیکی فست فود

یکی از صندلی هایی که بسیار در بازار درخواست می شود، صندلی پلاستیکی فست فود می باشد. این صندلی معمولا به عنوان صندلی پلاستیکی پایه فلزی نیز در بازار شناخته می شود.

صندلی پلاستیکی فست فود

از انواع صندلی پلاستیکی فست فود که دارای قیمت ارزان تری می باشد، نوع بدون دسته و دسته دار آن است که پایه فلزی نداشته و پایه ها نیز همانند نشیمن گاه، پلاستیکی می باشد. این صندلی ها به همراه میز پلاستیکی رستورانی به عنوان گزینه ای مناسب برای ایجاد دکوری زیبا و ساده در رستوران یا فست فود می باشند.

صندلی پلاستیکی فست فود

رنگ صندلی پلاستیکی فست فود معمولا باید روشن و تند باشد تا دکور را بیشتر به چشم بیاورد. رنگ قرمز، آبی، سبز پررنگ، زرد، طوسی (برای دکوراسیون هایی با تم رنگ کلاسیک و تیره) به عنوان رنگ هایی مناسب برای این محیط ها به حساب می آیند.

صندلی پلاستیکی فست فود

همچنین صندلی پلاستیکی فست فود باید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشد تا تحمل وزن و مقاومت کافی در دراز مدت داشته باشد. از این رو باید دارای حداقل انعطاف پذیری بوده و ارگونومی صندلی نیز مناسب نشستن افراد برای زمان حداقل ۲ تا ۳ ساعت باشد. به گونه ای که کمر و پشت فرد بعد از مدت کوتاهی درد نگیرد. از این رو این صندلی ها باید با رعایت همه اصول ارگونومی افراد، و به همراه میز مخصوص به خود که ارتفاع آنها متناسب با هم باشد، ارائه شوند.

میز پلاستیکی رستورانی

میز پلاستیکی رستورانی در انواع مدل ها گرد، مربعی، مستطیلی و بیضی شکل، به عنوان تکمیل کننده یک دکوراسیون زیبا، به همراه صندلی پلاستیکی مخصوص به خود توسط فروشنده ها ارائه می شود.

صندلی پلاستیکی فست فود

این میزها معمولا در رنگ سفید در بازار دیده می شوند، و البته رنگ های روشن آن نیز برای دکوراسیون فست فود و رستوران و اکثر محل های غذاخوری، مناسب تر می باشد. زیرا از لحاظ روانشناسی، رنگ دکوراسیون در اشتهای افراد تاثیر گذار است. همچنین میز های پلاستیکی در انواع سایز کوچک و بزرگ از ۲ نفره تا ۸ نفره تولید می شوند که مناسب همه فضاهای عمومی با کمبود جا نیز می باشند.

سایز میز پلاستیکی رستورانی مدل مربعی از طول و عرض ۶۰*۶۰ تا طول و عرض ۸۰*۸۰ با ارتفاع بین ۶۰ تا ۷۳ سانتی متر می باشد. مدل مستطیلی نیز با طول و عرض ۸۰*۱۱۰ تا طول و عرض ۸۰*۱۳۰ در بازار وجود دارد و به همراه صندلی پلاستیکی هم رنگ و هم طرح خود در فروشگاه ها ارائه می شوند.

افرادی که قصد خرید صندلی و میز پلاستیکی رستورانی با قیمت مناسب دارند، چه تعداد کم و یا چه تعداد زیاد می خواهند خرید کنند، می توانند با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنند و خرید آگاهانه و ارزان داشته باشند.

قیمت میز و صندلی پلاستیکی

قیمت صندلی پلاستیکی به همراه میزهای مخصوص به خود، دارای تخفیف بالا در خرید عمده می باشد.

صندلی پلاستیکی فست فود

همه تولید کننده ها و مراکز انبار و پخش محصولات پلاستیکی، دارای درصد تخفیف برای فروش عمده می باشند. همچنین این مراکز قیمت کمتری نسبت به فروشگاه های سطح شهر به مشتری ها ارائه می دهند. از این رو سعی می کنند تا با ایجاد سایت فروش، ارتباط مستقیم با مشتریانی که قصد خرید عمده دارند، داشته باشند و به این صورت میز و صندلی ارزان قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد.

البته برای کسانی که قصد خرید خرد دارند، و نهایتا یک ست میز و صندلی می خواهند برای خانه یا محل کسب و کار خود فراهم کنند، می توانند از طریق ارتباط با مسئول فروش شرکت کارخانه مشاوره لازم را دریافت نمایند، و در صورت لزوم با در نظر گرفتن هزینه حمل، خرید خود را به صورت اینترنتی یا حضوری انجام دهند.

برای مشتریانی که تهران می باشند، در برخی موارد که خرید چند عدد صندلی دارند، مراجعه حضوری به صرفه تر هست و به راحتی می توانند صندلی ها را با ماشین خود ببرند و هزینه حمل پرداخت نکنند. اما برای کسانی که خرید تعداد بیشتری میز و صندلی دارند، می توانند با دادن لوکیشن و احتساب هزینه حمل، مقرون به صرفه بودن یا نبودن خرید خود را در نظر گرفته، و بعد اقدام به خرید کنند.

برای مشتریانی که شهرستان می باشند، حمل بار از طریق اتوبوسرانی یا باربری ها می باشد که هزینه نیز به صورت پس کرایه حساب می شود.

به طور کلی، شما عزیزان می توانید با مسئول فروش در مورد لیست قیمت، کاتالوگ مدل ها، هزینه حمل و هر آنچه که دغدغه ذهنی شماست، صحبت کنید تا اطلاعات کامل قبل از خرید را کسب نمایید و زمانی که تصمیم نهایی گرفتید، ثبت سفارش نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *