میز پلاستیکی چهار نفره

انواع میز پلاستیکی چهار نفره و شش نفره با طرح های ساده و حصیری توسط شرکت کارخانه به فروش می رسد. این میزها دارای بیشترین تنوع طرح و رنگ می باشند و قیمت آنها نسبت به نوع فلزی و چوبی ارزان تر می باشد.

چرا میز و صندلی پلاستیکی بیشتر مورد پسند است؟

امروزه قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته است، از این رو قیمت ارزان یک کالا برایشان خیلی مهم می باشد. میز و صندلی جنس پلاستیکی نسبت به نوع چوبی و فلزی دارای قیمت ارزان تری می باشد. البته عوامل زیاد دیگری نیز در اشتیاق مردم نسبت به خرید جنس پلاستیکی تاثیر گذار است که از جمله آن می توان به وزن سبک و جابجایی راحت، تنوع کالا و ماندگاری بالا اشاره داشت.

میز پلاستیکی چهار نفره

میز و صندلی فلزی با خطر زنگ زدگی و خوردگی و جنس چوبی با خطر موریانه و پوسیدگی در رطوبت مواجه می باشد. اما نوع پلاستیکی دارای مقاومت و ماندگاری خوبی در انواع محیط های مرطوب و خشک، مختص فضای باز ویلا و آپارتمان می باشد. البته میز و صندلی پلاستیکی دارای انواع طرح های فانتزی و کلاسیک می باشند که باعث شده در محیط های ادارای، صنعتی، رستوران ها، هتل ها، مهدکودک ها و… کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. از این رو دارای بیشترین متقاضی و محبوبیت در بازار می باشند.

میز پلاستیکی چهار نفره

میز پلاستیکی چهار نفره بهتر است یا شش نفره؟

زمانی که افراد قصد خرید میز پلاستیکی دارند، نوع چهارنفره یا شش نفره بودن میز، که با طول میز نسبت مستقیم دارد، به عنوان نکته اصلی در خرید در نظر گرفته می شود.

میز پلاستیکی چهار نفره

میز پلاستیکی چهارنفره دارای طول و عرض ۸۰*۸۰ با ارتفاع ۷۱ سانتی متر می باشد و در اطراف آن به راحتی می توان چهار عدد صندلی با ارتفاع بین ۸۰ تا ۹۵ سانتی متر را قرار داد. البته اگر کمی صندلی ها را از میز فاصله بدهیم، شش نفر هم در اطراف آن جای می گیرند.

میز پلاستیکی چهار نفره

میز پلاستیکی شش نفره دارای طول ۱۳۰ در عرض ۸۰ و ارتفاع ۷۳ می باشد و به راحتی شش صندلی استاندارد در اطراف آن قرار می گیرد. البته سایزهایی که گفته می شود حدودی هست و ممکن است تولید کننده ها تفاوت ۵ تا ۱۰ سانتی متری در سایز طول و عرض میز داشته باشند.

میز پلاستیکی چهار نفره

زمانی که برای یک فضای نقلی مانند گوشه اتاق، یا حیاط پشتی خانه که متراژ آن کم است، می خواهیم یک جای جمع و جور برای نشستن درست کنیم، باید از میز پلاستیکی چهارنفره استفاده کنیم که جابجایی آن نیز راحت باشد و فضای زیادی را نیز اشغال نکند و افراد در اطراف آن به راحتی بتوانند حرکت کنند.

میز پلاستیکی چهار نفره

زمانی که فضای بیشتری در حیاط، خانه، باغ و ویلا در اختیار داریم، می توانیم از میز پلاستیکی شش نفره بهره بگیریم که افراد بیشتری در اطراف ما بتوانند بنشینند.

انواع میز و صندلی پلاستیکی را از کجا ببینیم؟

انواع صندلی های پلاستیکی به همراه میز پلاستیکی چهار نفره یا شش نفره را می توان از طریق ارتباط با مسئول فروش شرکت کارخانه به صورت کاتالوگ دریافت کرد.

میز پلاستیکی چهار نفره

میز پلاستیکی دارای انواع طرح بدنه ساده و حصیری می باشد. رنگ های آن نیز سفید، آبی، قرمز، طوسی، زرد می باشند. البته هر کارخانه ای دارای تنوع رنگ مربوط به خود می باشد اما بیشتر از همه با رنگ های گفته شده در بازار خرید و فروش می شود. این میزها دارای سایز استاندارد می باشند و به همراه صندلی های هم طرح با خود، ارائه می شوند. طول و عرض و ارتفاع میزها و صندلی ها به گونه ای طراحی شده که ارگونومی افراد حفظ شود، یعنی از لحاظ بدنی بعد از مدت کوتاهی از نشستن پشت میز خسته نشوند. همچنین در دراز مدت نیز به کمر افراد آسیب وارد نشود.

میز پلاستیکی چهار نفره

چگونه میز و صندلی را با قیمت ارزان بخریم؟

شرکت کارخانه با داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی می کوشد ارتباط مستقیم با مشتریان خود در سراسر کشور داشته باشد.

میز پلاستیکی چهار نفره

امروزه با گسترش اینترنت، بسیاری از افراد خریدهای خود را با جستجو در گوگل انجام می دهند. این مسئله باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. شرکت کارخانه نیز با داشتن سایت سئو شده و فروشگاه اینترنتی که در صفحات اول تا سوم گوگل می باشد و خیلی زود به چشم مشتری می خورد، می کوشد ارتباط بی واسطه با مشتریان خود داشته باشد تا بتواند لیست قیمت شرکت کارخانه مربوط به انواع میز پلاستیکی چهار نفره تا هشت نفره به همراه صندلی های متناسب با آن را، به همه مشتریان ارائه دهد.

از این رو زمانی که به تولید کننده اصلی و شرکت کارخانه متصل شویم و لیست قیمت عمده دریافت کنیم، می توان اطمینان داشت که ارزان ترین قیمت میز پلاستیکی را دریافت می کنیم.

خرید اینترنتی مطمئن می باشد؟

یکی از نگرانی های اصلی مشتریان هنگام خرید اینترنتی، رسیدن کالا به محل به صورت صحیح و سالم و عدم کلاهبردای می باشد.

در چندین سال قبل، زمانی که اینترنت در ایران خیلی رواج پیدا نکرده بود، افراد خریدهای خود را به صورت حضوری در بازار انجام می دادند و بازاریان پیش فاکتور و فاکتور را به صورت کاغذی و مهر و امضا شده دریافت می کردند. همین که مشتری جنس را از نزدیک ببیند، این باعث بیشترین اطمینان خاطر او می شود. اما در همان سالهای قبل نیز، زمانی که یک بازاری با یک کارخانه دار قرار داد می بست، فقط دفعه اول به صورت حضوری می آمد، و در دفعات بعدی با یک تماس تلفنی سفارش خود را می داد و فاکتور هم با باربری برای وی ارسال می شد.

امروز نیز برای مشتریانی که کمی دچار نگرانی هستند، به راحتی می توانند از نزدیک به نزدیک ترین فروشگاه خرده فروشی یک کارخانه در شهر خود،و یا خود کارخانه از نزدیک مراجعه کنند و از کیفیت کالا نیز مطمئن شوند و در دفعات بعدی از طریق پیام رسان های تلفنی وانند واتساپ، تلگرام، وایبر و… و یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت و خرید را انجام دهند. البته بسیاری از افراد امروزه می دانند که سایت هایی که در نتایج گوگل در صفحات اول تا سوم ظاهر می شوند، مربوط به مجموعه های بزرگ می باشند و به راحتی می توان به آنها اطمینان کرد.

میز پلاستیکی چهار نفره

شما عزیزان می توانید انواع صندلی و میز پلاستیکی چهار نفره و شش نفره را با طرح ها و رنگ های متفاوت از طریق مسئول فروش سفارش داده و خریدی ارزان قیمت و آگاهانه مطابق با بودجه مالی خود با اطمینان کامل انجام دهید. پاسخگوی شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *