میز پلاستیکی 6 نفره

میز پلاستیکی ۶ نفره به عنوان پر فروش ترین میز پلاستیکی در کنار صندلی های هم اندازه و هم رنگ خود در بازار پلاسکو کشور می باشد. این میز در نوع مستطیلی و بیضی شکل طراحی و تولید می شود و با قیمت ارزان توسط سایت کارخانه قابل خرید می باشد.

چرا باید میز و صندلی با هم تناسب داشته باشند؟

در هر محیطی، اعم از کافی شاپ، رستوران، هتل ها، باغ، ویلا و محیط اداری و رسمی، تعداد میز و صندلی و رنگ و سایز آنها باید مطابق با رنگ زمینه فضا و متراژ محیط باشد. به عبارتی نباید تعداد میز و صندلی اینقدر زیاد باشد که فضا شلوغ به نظر برسد، و یا اینکه از لحاط رنگ اینقدر نامتناسب باشد که حس بدی را به مخاطب القا کند.

میز پلاستیکی 6 نفره

از این رو تعداد میز و صندلی و ۴ نفره یا ۶ نفره بودن میز از اهمیت بالایی برای هر فضایی برخوردار می باشد. باید مطابق با فضایی که در اختیار داریم، و نوع کاربری میز، گزینه مناسب را انتخاب کنیم. از این رو باید آشنایی کاملی در ابتدا با انواع میز و صندلی ها پیدا کنیم.

جنس صندلی و میز پلاستیکی چقدر مقاومت دارد؟

میز و صندلی ها دارای انواع جنس هاس فلزی، شیشه ای، چوبی، فایبرگلاس، پلیمری و پلاستیکی می باشند. هر کدام نیز دارای معایب و مزایای مخصوص به خود می باشند.

در این میان نوع میز و صندلی پلاستیکی به دلیل جنس سبک، جابجایی راحت، تنوع رنگ بهتر، مدل های زیباتر، قیمت ارزان تر و دسترسی راحت تر، بسیار مورد اقبال مشتریان قرار گرفته است.

میز پلاستیکی 6 نفره

میز و صندلی پلاستیکی همانند همه محصولات پلاستیکی دیگر از مواد اولیه پلیمری نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شوند. این مواد پلیمری به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و هرچه درصد خلوص این مواد بالاتر باشد، محصول پلاستیکی نهایی نیز دارای مقاومت و کیفیت بالایی می شود و در برابر بارش باران و آفتاب طولانی مدت در فضای باز ماندگاری چندین ساله خواهد داشت.

تعداد صندلی های میز پلاستیکی ۶ نفره قابل تغییر است؟

صندلی و میز پلاستیکی ۶ نفره و ۴ نفره نوع مستطیلی و بیضی شکل به عنوان پر فروش ترین مدل ها در بازار پلاستیک کشور می باشند.

میز پلاستیکی

میز پلاستیکی ۶ نفره برای محیط هایی چون باغ، ویلا، لابی هتل ها و رستوران ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد ۶ نفر به عنوان استانداردی رایج برای نشستن افراد در نظر گرفته می شود.

میز پلاستیکی 6 نفره

در برخی مواقع از میز پلاستیکی ۶ نفره به همراه ۸ عدد صندلی برای نشستن تعداد بیشتری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا طول و عرض میز به راحتی جوابگوی این تعداد خواهد بود.

طول میز پلاستیکی ۶ نفره از ۱۱۰ تا ۱۴۰ سانتی متر و عرض آن از ۶۵ تا ۹۰ سانتی متر می باشد. ارتفاع میز به صورت حدودی بین ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر متغیر است.

میز پلاستیکی 6 نفره

طرح مستطیلی میز مناسب تر از طرح بیضی است؟

طرح مستطیلی میز پلاستیکی ۶ نفره و ۴ نفره مربعی، نسبت به نوع بیضی پر فروش تر می باشد.

میز پلاستیکی

میز پلاستیکی بیضی همان نوع مستطیلی است، با این تفاوت که حاشیه های تیز مستطیلی به حاشیه هایی ملایم تبدیل شده است. از این رو مناسب بودن این میز کاملا متناسب با فضایی هست که قرار است به همراه صندلی در آن گذاشته شود.

میز پلاستیکی 6 نفره

معمولا میز پلاستیکی ۶ نفره به همراه ۶ یا ۸ صندلی به راحتی قابل قرار دادن در هر فضایی می باشد، اما میز پلاستیکی ۶ نفره طرح بیضی شکل، معمولا با تعداد ۶ صندلی سازگاری بیشتری دارد و اگر تعداد صندلی ها بیشتر شود، فضای شلوغی به چشم می آید.

خرید اینترنتی انواع میز پلاستیکی چگونه است؟

خرید اینترنتی انواع صندلی و میز پلاستیکی را به راحتی می توان از شرکت کارخانه انجام داد. به این صورت که با کارشناس و مسئول فروش که شماره تلفن آن در سایت قرار داده شده، تماس گرفته می شود، یا پیام از طریق پیامک یا راه های ارتباطی نظیر واتسآپ و تلگرام، داده می شود و سپس با گرفتن مشاوره و راهنمایی و کاتالوگ و لیست قیمت انواع میز و صندلی پلاستیکی، می توان گزینه مناسب را مطابق با فضا و بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته ایم، انتخاب کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *