صندلی پلاستیکی

محصولات برند ناصر پلاستیک را باید ابتدا با تمام جزئیات شناخت و سپس با دانستن ابعاد، رنگ ها و قیمت آن اقدام به خرید نمود. می کوشیم انواع صندلی پلاستیکی بزرگ و کوچک را با کیفیت خوب به صورت عمده برای مشتریان و مصرف کنندگان خانگی تولید کنیم و با قیمت ارزان به دست مشتری نهایی برسانیم.

انواع صندلی پلاستیکی ناصر را از کجا ببینیم؟

یکی از معروف ترین برندها در بازار پلاستیک ایران، صندلی پلاستیکی ناصر می باشد. این برند به عنوان یکی از مهمترین تولید کننده های ست صندلی و میز با کیفیت در بازار شناخته می شود.

صندلی پلاستیکی بزرگ

ناصر پلاستیک با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک و قالب های مدرن روز اقدام به تولید صندلی پلاستیکی بزرگ و کوچک و میز با استانداردهای روز دنیا و ارائه آن به بازار داخلی و خارجی با قیمت های رقابتی مشغول می باشد. ایده طراحی و اجرای این میز و صندلی ها نیز کاملا به روز می باشد.

صندلی پلاستیکی

این میز و صندلی ها دارای انواع بسیار متعدد با رنگ ها و مدل های متنوع می باشند که ممکن است مشتری را در نگاه اول سردرگم کند. از این رو مرکز فروش با در اختیار گذاشتن کارشناسان و مشاورانی که تجربه و تحقیق کافی در حوزه فروش صندلی پلاستیکی ناصر داشته اند، اطلاعات دقیق را به مشتری ارائه می دهد تا قبل از خرید به شناختی کامل برسد.

صندلی پلاستیکی

از این رو بهترین راه برای دیدن انواع مدل ها و طرح های این صندلی ها ارتباط با کارشناس و مشاور فروش و دریافت اطلاعات از او به صورت تلفنی، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… می باشد.

ابعاد صندلی پلاستیکی بزرگ چقدر می باشد؟

صندلی پلاستیکی بزرگ دارای ابعاد متفاوتی می باشد که با توجه به مدل صندلی متفاوت می باشد. مدل ها نیز دسته دار و بدون دسته می باشند. همچنین طرح بدنه نیز در بزرگ یا کوچک بودن صندلی تاثیر دارد. صندلی پلاستیکی بزرگ حصیری ناصر دارای بدنه بزرگتری نسبت به نوع ساده می باشد.

صندلی پلاستیکی

برای اینکه ابعاد دقیق صندلی را بدانیم باید کاتالوگ آن را دریافت کنیم که شامل طول و عرض قسمت پشتی، ارتفاع پایه ها، ارتفاع کل صندلی و همچنین وزن صندلی به کیلوگرم می باشد. زیرا وزن صندلی نیز در جابجایی آن، به خصوص برای اجرای مراسمات و همایش ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

صندلی پلاستیکی دسته دار

ابعاد صندلی را می توان به صورت کاتالوگ به همراه رنگ ها و عکس ها موجود در قالب فایل پی دی اف از کارشناس مربوط دریافت کرد. زیرا که در طی مدت زمان به خاطر تغییر قالب صندلی ها و به روز شدن تولید مطابق با استانداردهای جهانی، ابعاد صندلی نیز ممکن است تغییر کند.

قیمت ارزان صندلی ها را چگونه دریافت کنیم؟

قیمت صندلی پلاستیکی تاثیر بسیار زیادی در خرید مشتری دارد. زیرا قیمت ارزان به عنوان فاکتوری مهم در بازار پلاستیک به شمار می آید.

صندلی پلاستیکی دسته دار

با افزایش قیمت مواد اولیه پلیمری، طبیعی است که قیمت تمام شده محصولات پلاستیکی نیز افزایش می یابد. از این رو تولید کننده نیز ناچار است تا قیمت های خود را بالا ببرد. اما به طور کلی خرید از تولید کننده داخلی در زمان حال بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا در بازار پلاستیک تولید کننده های داخلی و برندهای معتبری چون ناصر پلاستیک، طلوع پلاستیک، اطلس پلاستیک، لیمون و… به عنوان برندهای بزرگ و مطرح در بازار منطقه به شمار می آیند و به خوبی جایگاه مهمی را در بازار و ذهن مشتری پیدا کرده اند. همچنین با داشتن زیرساختی قوی در بازار داخلی بسیار راحت در دسترس مشتری می باشند.

به این صورت می توان در خرید صندلی پلاستیکی بزرگ و کوچک به راحتی با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و از جدیدترین لیست قیمت مطلع شد.

تفاوت لیست قیمت خرید عمده و خرد چقدر است؟

به طور کلی ممکن است برای یک نفر خرید ۵ عدد صندلی خرد به حساب بیاید، ولی یک نفر دیگر این تعداد را عمده در نظر بگیرد و تقاضای تخفیف داشته باشد.

از این رو به صورت کلی کارخانه دارها و تولیدکنندگان معمولا در بخش فروش خود، حجمی از خرید را به عنوان مبنا در نظر می گیرند که اگر خرید مشتری بیشتر از این مبلغ باشد، عمده در نظر گرفته شده و شامل تخفیف می شود.

معمولا این تخفیف بین ۵ تا ۲۰ درصد بوده و روی فاکتور مشتری در نظر گرفته می شود. البته خرید عمده معمولا توسط کسانی که فروشنده محصولات پلاستیکی یا پلاسکو هستند، از کارخانه صورت می گیرد.

امروزه کارخانه با داشتن نمایندگان اینترتی می کوشد تا بتواند خرید آسان و ارزان را برای همه مشتریان در سراسر کشور فراهم آورد و شرکت پاساک پلاست نیز در این راستا می کوشد تا قیمت ارزان را به همه مشتریان خرد و عمده در سراسر کشور ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *