میز پلاستیکی حیاط

میز و صندلی پلاستیکی تاشو به عنوان کالاهایی اساسی در هر خانه ای می باشند. این نوع از میزها و صندلی ها توسط شرکت تولیدی پلاستیک ناصر با قیمت ارزان به فروش می رسد.

کاربرد میز و صندلی پلاستیکی

میز و صندلی دارای جنس های متفاوت فلزی، چوبی و پلاستیکی می باشد. نوع چوبی بیشتر کاربرد تزئینی دارد و برای ناهارخوری در آشپزخانه و یا مدل راحتی آن در هال و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. مدل فلزی نیز بیشتر دارای مدلی ساده در ذهن مخاطب نقش بسته است که برای محیط های آموزشی نظیر کارگاه ها، مدارس، محیط های بهداشتی، بیمارستان ها و درمانگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. در این میان جنس پلاستیکی به دلیل تنوع طرح و رنگی که دارد، پاسخگوی بسیاری از سلایق بوده و در طرح های ناهارخوری، هال و پذیرایی، کودک و میز تحریر تولید شده و به فروش می رسد.

میز پلاستیکی

این نوع از میز و صندلی ها به دلیل وزن سبکی که دارند، دارای جابجایی بسیار راحت می باشند. کاربرد اصلی این میزها نیز تقریبا در هر جایی اعم از خانه، رستوران، هتل ها، سمینارها، محیط های آموزشی و بهداشتی و… می باشد.

صندلی پلاستیکی تاشو برند ناصر

صندلی پلاستیکی تاشو به عنوان گزینه ای اصلی در سفر می باشد که وزن بسیار سبکی دارد. این صندلی در رنگ های شاد و متفاوت و سایزبندی گوناگون طراحی و تولید می شود.

میز گرد پلاستیکی تاشو

صندلی پلاستیکی تاشو به عنوان یکی از مهمترین محصولات کارخانه ناصر پلاستیک می باشد که در برخی مواقع به عنوان چهارپایه پلاستیکی تاشو درخواست می شود. این صندلی ها دارای سایز ارتفاع بین ۴۰ تا ۱۰۰ سانتی متر می باشند.

قیمت انواع میز و صندلی ناصر در تهران

قیمت انواع صندلی پلاستیکی تاشو ناصر را می توان از کارشناس فروش جویا شد.

میز گرد پلاستیکی تاشو

این صندلی ها و میزها با همدیگر از لحاظ رنگ و طرح سازگار می باشند.

همچنین دارای سایزبندی متفاوت و طرح بندی متفاوت متناسب با مکان هایی نظیر آشپزخانه و آلاچیق می باشند. جهت اطلاع از ابعاد دقیق و قیمت شرکت کارخانه کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید و به صورت خرده و یا عمده خرید خود را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *