صندلی پلاستیکی طرح حصیری

صندلی پلاستیکی طرح حصیری به عنوان مدلی بسیار شیک و زیبا در هتل ها، لابی، باغ و رستوران به کار می رود. این نوع صندلی ها در رنگ های سفید، قهوه ای، قرمز و اخرایی طراحی و تولید می شوند و در بورس فروش مرکز کارخانه قرار دارند.

بشتر بخوانید ،بیشتر بدانید و بهتر تجارت کنید : محصولات پلاستیکی برلیان

انواع صندلی ها

زمانی که مشتری قصد خرید صندلی پلاستیکی دارد، با گزینه های بسیار زیادی مواجه می شود.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

هر کدام از این گزینه ها ممکن است دارای معایب و مزایایی ویژه باشند.

صندلی فلزی دارای استحکام بالایی می باشد، اما در برابر بارش باران و برف مقاومت کافی ندارد و ممکن است پس از مدت کوتاهی در فضای باز دچار خوردگی و زنگ زدگی شود. از این رو ضعیف شده و با کوچکترین فشاری بدنه آن می شکند.

همچنین اگر دچار زنگ زدگی شود، جلوه ی زشتی پیدا می کند و اگر رنگ آمیزی نشود، زیبایی محیط را از بین می برد.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

همچنین صندلی چوبی نیز با فضای طبیعی و بیرونی باغ همخوانی بهتری دارد، اما در معرض خوردگی موریانه ها می باشد. و همچنین ممکن است در برابر باران و آب ماندگاری کافی نداشته باشد و زود دچار پوسیدگی شود.

بشتر بخوانید ،بیشتر بدانید و بهتر تجارت کنید : محصولات پلاستیکی کفشدوزک

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

صندلی سیمانی بیشتر برای جاهایی به کار می رود که قصد تغییر مکان صندلی و جابجایی آن وجود ندارد، مانند پارک ها و بوستان ها، و این صندلی دارای کاربری ویژه همین مکان ها می باشد.

جابجایی صندلی های سیمانی آماده کار بسیار سختی می باشد و باید با ماشین های حمل مخصوص صورت پذیرد.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

اما صندلی پلاستیکی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که باعث محبوبیت آن شده است و در ادامه به آن می پردازیم.

مزیت صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی دارای مزیت های منحصر به فردی بوده که باعث فروش بیشتر آن شده است.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

این صندلی از مواد پلیمری ترموست یا ترموفرم ساخته می شود و وزن بسیار سبکی دارد.

از این رو جابجایی این صندلی و حمل آن بسیار راحت بوده و تغییر دکوراسیون را به آسان ترین شکل ممکن می توان انجام داد.

صندلی های پلاستیکی با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شوند. مواد اولیه ترموست یا ترموفرم که برای ساخت این محصولات استفاده می شود، ابتدا به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و داخل دستگاه تزریق پلاستیک، توسط فشاری که اپراتور تنظیم می کند، ترزیق می شوند. آنگاه حرارت دیده و شکل قالب صندلی را به خود می گیرند و پس از سرد شدن، از دستگاه بیرون می آیند و صندلی پلاستیکی آماده استفاده می شود.

صندلی های پلاستیکی دارای رنگ های شادتر و هماهنگ تر با محیط می باشند و تنوع محیط را ایجاد می کنند. همچنین دارای طرح های متفاوت نیز بوده و طرح چوب و طرح حصیری آن بسیار مورد پسند واقع می شود.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

قیمت ارزان آن نیز در مقایسه با صندلی چوبی و فلزی، مزیت دیگر آن می باشد.

این صندلی ها در برخی مواقع با پایه فلزی ساخته می شوند تا استحکام بیشتری داشته باشند. اما بدنه و پشتی صندلی کاملا پلاستیکی و نرم بوده و احساس راحتی را به فرد منتقل می کند.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

صندلی پلاستیکی طرح حصیری به عنوان یکی از جذاب ترین مدل ها شناخته می شود.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

مدل میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری به عنوان مدلی با ابعاد متفاوت شناخته می شود. از این رو ابعاد متفاوت که متناسب برای بیشتر افراد، با وزن کم و یا زیاد باشد.

صندلی باید دارای ارگونومی مناسب برای فرد باشد، یعنی با انحنای کمر تناسب داشته باشد. در این صورت کمترین احساس درد و یا خستگی در دراز مدت ایجاد می شود.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

صندلی پلاستیکی طرح حصیری علاوه بر داشتن زیبایی و شیک بودن، با داشتن ارگونومی مناسب، به عنوان گزینه ای اصولی و مدرن در سبد خرید مشتریان جای می گیرد.

صندلی و میز پلاستیکی حصیری با همدیگر در خط تولید کارخانه طراحی و تدوین می شوند و به بازار ارائه می گردند. زیرا مشتری به دنبال یک مجموعه کامل می باشد و استفاده از این صندلی ها، به همراه میز مخصوص به خود، جلوه ی بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

بورس صندلی پلاستیکی

میز و صندلی پلاستیکی به عنوان گزینه های پر فروش در بورس بازار پلاستیک می باشند.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

علت این امر نیز کاملا به ویژگی های اصلی یک جنس پلاستیکی بر می گردد. پلاستیک ها دارای وزن بسیار سبک تر می باشند و همچنین تنوع طرح بسیار بالایی دارند. همچنین ابعاد متفاوت نیز به عنوان ملاکی بسیار مهم در فروش بالای این محصولات است.

برخی ممکن است در خانه های آپارتمانی کوچک، و برخی در ویلاهای بزرگ زندگی کنند. از این رو هرکس متناسب با فضایی که دارد، از میز و صندلی کوچک یا بزرگ بهره می برد.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

در محصولات پلاستیکی نیز تنوع ابعاد و سایز میز و صندلی، بسیار بالا می باشد و دست مشتری در خرید کاملا باز است.

خرید صندلی پلاستیکی ارزان

خرید صندلی پلاستیکی طرح حصیری کاملا متناسب با کیفیت و قیمت آن می باشد.

صندلی پلاستیکی طرح حصیری

قیمت صندلی پلاستیکی تاثیر پذیرفته از قیمت مواد اولیه پلیمری و گرانولی می باشد. صندلی های پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شوند. از این رو هرچه قیمت این مواد کمتر باشد، قیمت نهایی محصول نیز کمتر می شود.

البته کسی که به مرکز خرید اینترنتی تهران مراجعه می کند، قیمت شرکت کارخانه را دریافت می کند، حال خرید او عمده بوده و یا خرد باشد.

شرکت کارخانه با داشتن حضوری فعال در بازار اینترنتی کشور، سعی دارد محصولات را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه دهد و با در اختیار گذاشتن لیست ابعاد دقیق صندلی پلاستیکی و قیمت عمده فروشی، بهترین گزینه را به مشتری پیشنهاد دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *