صندلی پلاستیکی

انواع سایزهای صندلی پلاستیکی بزرگ و کوچک برند ناصر پلاستیک را به همراه رنگ ها و مدل هایی که دارند می توان مورد بررسی قرار داد و سپس گزینه مناسب را خرید کرد. می کوشیم با ارائه اطلاعات ابتدا مشتری را نسبت به محصول آگاه کنیم تا زمانی که قصد خرید داشت آگاهانه ترین انتخاب را داشته باشد.

اهمیت صندلی در زندگی روزمره چقدر است؟

طبیعتا میز و صندلی از اهمیت بالایی در زندگی روزمره برخوردار می باشند، زیرا که زمان استراحت افراد را به خود اختصاص می دهند. از این رو راحت بودن و آرگونومی مناسب آنها برای بدن و ستون فقرات جز نکات کلیدی در روند تولید و استانداردسازی آنها می باشد.

صندلی پلاستیکی بزرگ

صندلی پلاستیکی در انواع تاشو و ثابت در بازار وجود دارد که برای افراد سنگین وزن نوع تاشو پیشنهاد نمی شود، زیرا تحمل وزن بالای ۸۰ کیلو را ندارد و اگر هم داشته باشد بعد از مدت کوتاهی می شکند. اما صندلی های ثابت پلاستیکی چون دارای ضخامت بیشتری می باشند و معمولا ترموست هستند، یعنی با حرارت شکل پذیر نیستند و حالت سفت بتنی دارند، گزینه بسیار خوبی برای افراد سنگین وزن می باشند.

صندلی پلاستیکی بزرگ

در این میان ممکن است برخی صندلی فلزی تاشو و پایه ثابت را پیشنهاد دهند، در حالیکه می بینیم در بازار بیشترین فروش به نوع پلاستیکی اختصاص دارد که در ادامه به دلایل آن می پردازیم.

صندلی پلاستیکی یا فلزی؟

صندلی فلزی و پلاستیکی هر کدام دارای معایب و محاسن مخصوص به خود می باشند. از این رو دارای کاربری جداگانه ای هستند.

صندلی فلزی دارای وزن سنگین بوده و در برابر باران و برف با زنگ زدگی و خوردگی مواجه می شود و بعد از مدت کوتاهی هم رنگ آن رفته و هم کیفیت آن به دلیل زنگ زدگی کمتر می شود و با خطر شکستن نیز مواجه است. اما طبیعتا دارای تحمل فشار بیشتری نسبت به نوع پلاستیکی می باشد.

صندلی پلاستیکی بزرگ

در بیمارستان ها، مراکز آموزشی، دانشگاه ها و دبیرستان ها، فضاهای عمومی نظیر پارک و بوستان ها از صندلی فلزی استفاده می شود که هم جابجایی آن سخت تر بوده و هم سفت و سخت است و تخریب پذیری کمتری دارد. همچنین چون در فضای بسته می باشد، در معرض عوامل طبیعی باد و باران قرار ندارد.

اما صندلی پلاستیکی دارای انعطاف پذیری و همچنین تنوع طرح و رنگ بیشتری بوده و در عین حال قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نوع فلزی دارد، از این رو فروش بسیار بیشتری را به خود اختصاص داده است.

صندلی پلاستیکی بزرگ

این صندلی ها از ضخامت کافی نیز برخوردار می باشند و اکثر افراد برای برگزاری سمینار، جلسات، گردهمایی ها، مراسمات عروسی و عزا و… از این صندلی ها استفاده می کنند. زیرا که دارای جابجایی و حمل و نقل بسیار راحت تری می باشد.

صندلی پلاستیکی بزرگ

همچنین در فضای آزاد در معرض باران و برف نیز مقاومت کافی دارد و مانند نوع فلزی دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود. شکنندگی آن نیز در جابجایی بسیار کم می باشد. صندلی های امروزی اکثرا چون از پلی پروپیلن درصد خلوص بالا ساخته می شوند، از کیفیت بدنه بالایی نیز برخودار هستند و تحمل وزن بالایی دارند، از این رو گزینه مناسبی برای همه افراد می باشند.

سایز صندلی پلاستیکی چقدر باید باشد؟

صندلی پلاستیکی بزرگ یا کوچک را هنگامی می توانیم به مشتری معرفی کنیم که نیاز وی را به خوبی شناسایی کرده باشیم. در واقع معمولا به صندلی با ارتفاع بیشتر از ۷۵ سانتی متر صندلی بزرگ گفته می شود.

صندلی پلاستیکی جمع شو

البته در صندلی پلاستیکی بزرگ که از پایه فلزی ساخته می شود، ارتفاع پایه ها کاملا بستگی به خط تولید دارد و به راحتی قابل تعویض کردن می باشد، البته هرچه طول پایه ها بیشتر شود، ضخامت نشیمن گاه صندلی نیز باید بیشتر شود تا تحمل وزن بیشتری را داشته باشد.

صندلی پلاستیکی جمع شو

هنگام خرید صندلی پلاستیکی باید فضایی که در اختیار داریم، و همچنین نوع کاربری را در نظر بگیریم و سپس با توجه به این اولویت ها خرید را انجام دهیم.

کدام برند صندلی را انتخاب کنیم؟

صندلی پلاستیکی بزرگ و کوچک را انواع تولید کننده ها در بازار عرضه و فروش دارند.

صندلی پلاستیکی بزرگ

از تولید کننده های مطرح در بازار می توان به طلوع پلاستیک، ناصر پلاستیک، لیمون، عرشیا، و… اشاره داشت. هر کدام از این تولید کننده ها با استفاده از مواد گرانولی پلی پروپیلن که در دستگاه تزریق پلاستیک، تحت حرارت قرار می گیرد، طرح صندلی مخصوص به خود را تولید می کنند.

صندلی پلاستیکی

انتخاب صندلی معمولا سلیقه ای می باشد، اما به طور کلی بیشتر افراد در حوزه میز و صندلی انتخاب اول را صندلی پلاستیکی ناصر می دانند، زیرا که این مجموعه با داشتن طرح ها و رنگ های متنوع در انواع مدل های فانتزی و رسمی و اداری، پاسخگوی بسیاری از نیازها در این بازار می باشد.

انواع صندلی را چطور خریداری کنیم؟

از طریق برقراری ارتباط با کارشناس فروش می توان از کاتالوگ انواع صندلی ها به همراه لیست قیمت دیدن کرد و سپس زمانی که قصد خرید صورت می پذیرد، با داشتن اطلاعاتی کامل و در نظر گرفتن بودجه مالی اتفاق بیافتد.

انواع صندلی پلاستیکی بزرگ و کوچک در طرح ها و رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارند که ممکن است در نگاه اول مشتری را گیج و سردرگم کند، از این رو داشتن اطلاعاتی منسجم و منظم می تواند راهکاری بسیار خوب برای انتخاب آگاهانه و با اطمینان باشد. با ما باشید تا اطلاعات شما را در جهت خریدی آگاهانه بالا ببریم. پاسخگوی نیازهای شما خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *