مخزن پلاستیکی ایستاده

مخزن پلاستیکی ایستاده و یا عمودی به عنوان پر استفاده ترین موارد در آپارتمان ها و برج ها می باشند. این مخازن در انواع شکل های گرد و مکعبی ساخته شده و با قیمت شرکت کارخانه به فروش می رسد.

کیفیت مخزن پلاستیکی ایستاده

مخزن پلاستیکی ایستاده همچون مدل های دیگر از مواد پلیمری پلی اتیلنی یا پلی پروپیلنی ساخته می شود. هرچه درصد خلوص این مواد بالاتر باشد، طبیعتا مخزن با کیفیت تری خواهیم داشت.

مخزن پلاستیکی ایستاده

این مخازن باید دولایه و یا سه لایه باشند تا مقاومت کافی در برابر نور خورشید داشته باشند و از رشد جلبک در دیواره های مخزن جلوگیری شود. همچنین این مخازن به دلیل اینکه از مواد شیمیایی بی اثر ساخته می شوند، هیچگونه واکنش شیمیایی با آب یا مایع داخل خود ندارند و از این رو گزینه بسیار بهتری نسبت به نوع فلزی می باشند.

نوع مکعبی یا گرد مخزن پلاستیکی؟

بسیاری از افرادی که به دنبال مخزن پلاستیکی ایستاده می باشند، نمی دانند نوع استوانه ای شکل آن را انتخاب کنند یا نوع مکعب مربعی.

مخزن پلاستیکی ایستاده

این مسئله زیاد حائز اهمیت نیست، زیرا که کاملا بستگی به جایی دارد که قرار است مخزن در آن گذاشته شود. برخی مخزن را زیر پله و برخی دیگر که در مناطق بیرون شهر و روستایی قصد استفاده دارند، مخزن را بالای پشت بام می گذارند. از این رو با توجه به فضایی که قرار است مخزن در آن گذاشته شود، باید نوع استوانه و یا مکعبی بودن آن را انتخاب کرد.

مخزن پلاستیکی ایستاده

برای فضاهای زیر پله معمولا از نوع مکعبی و برای بالای پشت بام از نوع استوانه استفاده می شود. اما این یک اصل نمی باشد و کاملا بستگی به کاربری مشتری، ظرفیت مورد نیاز برای نگهداری آب، نوع حمل و نقل و بودجه مشتری دارد.

فروش مخزن با قیمت شرکت کارخانه

فروش مخزن پلاستیکی ایستاده در انواع مدل های زیر پله، عمودی، استوانه و… توسط شرکت کارخانه با قیمت ارزان صورت می گیرد.

مخزن پلاستیکی ایستاده

در برخی کالاها همچون مخزن پلاستیکی که مشتری تقریبا اطلاعات کاملی در مورد کالا دارد، برای تولید کننده ها قیمت رقابتی می شود.

برخی که خرید در تعداد کم دارند و بین ۱ تا ۳ مخزن می خواهند خرید کنند به انبار پخش مراجعه می کنند. اما کسانی که قصد خرید مداوم دارند و برای تعداد زیادی آپارتمان یا خانه روستایی یا برج برنامه ریزی کرده اند که سیستم نگهداری و نقل و انتقال آب را راه اندازی کنند و همچنین کسانی که قصد راه اندازی یک تولیدی مواد شوینده دارند و به مخازن پلاستیکی در خط تولید خود نیاز دارند، طبیعتا باید با تولید کننده اصلی این مخازن ارتباط برقرار کنند تا هم قیمت ارزان را داشته باشند و هم اینکه از بابت کیفیت مخزن مطمئن شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *