مخزن پلاستیکی عمودی

یکی از مخزن هایی که برای نگهداری آب و مایعات در ساختمان ها و مراکز درمانی و آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد، مخزن پلاستیکی عمودی می باشد که جنس پلی اتیلنی دارد. این مخازن با مواد PE درصد بالا ساخته می شوند و از کیفیت خوب برخوردارند و با قیمت شرکت کارخانه عرضه می شوند.

انواع مخازن نگهداری مایعات

همیشه شرایطی وجود دارد که لوله کشی و یا انتقال آب پاسخگوی خوبی برای تامین آب شرب نمی باشد. از این رو نگهداری آب در حجم بالا و انتقال آن توسط لوله در متراژ کم مورد بحث قرار می گیرد. اینجاست که کیفیت مخزن و نوع و اندازه آن از اهمیت برخوردار می شود.

مخازن نگهداری سیالات به دو نوع فلزی و پلاستیکی تقسیم بندی می شوند. برخی از مخازن فلزی به عنوان تانکر سوخت و یا مایعات دیگر به کشنده ها و ماشین های سنگین وصل می شوند و کاربری نقل و انتقال بین شهری یا بین کشوری دارند. همین باعث شده تا کاربری اصلی مخازن فلزی به عنوان گزینه اصلی برای جابجایی تلقی شود.

مخزن پلاستیکی عمودی

اما مخازن پلاستیکی چون دارای وزن و قیمت کمتری می باشند و دارای تنوع مدل بالا در اندازه های کوچک مورد استفاده کاربران آپارتمانی، ویلایی و روستایی می باشند، تولید و فروش بیشتری دارند و اولین گزینه خرید مشتری به حساب می آیند.

این مخازن پلاستیکی در برخی مواقع به عنوان مخازن پلی اتیلنی (ساخته شده از پلی اتیلن PE) در بازار شناخته می شوند.

مخزن پلاستیکی عمودی

مخزن فلزی به دلیل جنسی که دارد، در معرض خوردگی و یا زنگ زدگی می باشد، در حالیکه این مسئله برای مخزن پلاستیکی اتفاق نمی افتد.

همچنین مخزن پلاستیکی چون دو لایه یا سه لایه می باشد، از مقاومت بالاتری در برابر نور خورشید برخوردار می باشد و از رشد جلبک و بدبو شدن آب نیز جلوگیری به عمل می آید.

تولید مخزن پلاستیکی با PE

مخزن پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه PE با درصد خلوص بالا ساخته می شود.

مخزن پلاستیکی عمودی

مواد پلیمری در واقع درشت مولکولهایی هستند که از اتصال مولکولهای ریز به وجود می آیند. این درشت مولکول ها به عنوان بسپار (پلیمر) شناخته می شوند و صنعت پلیمر را به وجود آورده اند که باعث تحول بسیار بزرگی در دهه های اخیر شده است.

مواد پلیمری جایگزین بسیار مناسبی برای فلزات بوده اند، زیرا که از مقاومت کافی برخوردار بوده و در عین حال از مزیت وزن سبک برخوردار می باشند.

مخزن پلاستیکی عمودی

از این رو تولید کنندگان انواع مخزن پلاستیکی می کوشند با بالابردن گرید (درصد خلوص) مواد PE مخازنی با کیفیت بدنه بسیار بالاتر را تولید کنند که ماندگاری چند ده ساله داشته و در هر نوع آب و هوا به راحتی پاسخگو باشد.

قیمت مخزن پلاستیکی عمودی

مخزن پلاستیکی دارای انواع متفاوتی می باشد که برخی از این مدل ها مخزن پلاستیکی عمودی، افقی، زیرپله، ایستاده، استوانه و… می باشند.

مخزن پلاستیکی عمودی

مخزن پلاستیکی عمودی به دلیل نوع کاربری که دارد بیشتر مورد تقاضای مشتریان می باشد. از این رو قیمت مخزن پلاستیکی عمودی از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و بیشتر بین تولید کنندگان رقابتی می باشد.

این مخزن در رنگ های سفید و آبی بیشتر از همه تولید می شود و به دلیل اینکه ظرفیت بالای ۱۵۰ تا ۱۵۰۰ لیتر را شامل می شود، پاسخگوی بسیاری از کاربری ها می باشد.

مخزن پلاستیکی عمودی

مخزن پلاستیکی عمودی در مراکز درمانی، آموزشی، بهداشتی، آپارتمان، ویلاهای داخل روستاها که به آب شرب و لوله کشی دسترسی ندارند و هرگونه محیطی که نیاز به نگهداری آب در حجم بالا می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

داشتن اطلاعات کافی در مورد ابعاد و ظرفیت، می تواند گزینه بسیار مهمی برای خرید مخزن پلاستیکی عمودی و هر نوع مخزن دیگری باشد. کارشناس شرکت کارخانه آماده ارائه اطلاعات به شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *