مخزن پلاستیکی افقی

مخزن پلاستیکی افقی به عنوان یکی از وسایل مهم در کارگاه ها، هتل ها، ساختمان ها، مجموعه های اداری، آموزشی و برج ها، برای نگهداری آب و هرگونه سیال دیگری درخواست می شود. این نوع مخزن ها توسط شرکت طبرستان در انواع سایزها با قیمت ارزان ارائه می شود.

در وب سایت ما و به کمک مشاورین (بشتر بخوانید ،بهتر بدانید تا با دانش تجارت کنید ) :پالت پلاستیکی حسن آباد

انواع مخزن پلاستیکی در بازار کدام است؟

ظرفیت مخزن پلاستیکی از ۷۵ لیتر شروع شده و تا ۱۰۰۰۰ لیتری ادامه دارد. مخزن پلاستیکی به صورت تک لایه، دو لایه و یا سه لایه می باشد. مخزن پلاستیکی به چند دسته افقی، عمودی، زیرپله ای، قیفی تقسیم بندی می شوند.

مخزن پلاستیکی افقی

برخی مواقع از مخزن پلاستیکی، به عنوان مخزن پلی اتیلنی یا منبع و یا تانکر آب یاد می شود. پلی اتیلن نیز ماده اولیه پلیمری ساخت محصولات پلاستیکی می باشد و به همین دلیل مخزن پلاستیکی در برخی مواقع به عنوان مخزن پلی اتیلنی شناخته می شود.

مخزن پلاستیکی افقی

این مخازن دارای اتصالاتی از قبیل فیتینگ، ورودی و خروجی و شناور می باشند که در هنگام خرید از فروشنده تقاضا می شود.

مشاوران ما در زمینه تجارت لگن پلاستیکی تسا به صورت آنلاین برای دانش و پاسخ در مسیر تجارت به شما از طریق وب سایت در خدمت شما هسستند.

چرا بیشتر مخزن پلاستیکی افقی را ترجیح می دهند؟

مخزن پلاستیکی افقی بیشتر برای نگهداری آب شرب در ساختمان ها، صنایع شیمیایی و پتروشیمی برای نگهداری اسید و سیالات، در کشاورزی برای نگهداری سموم و… مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو طیف وسیعی از مشتریان که هدف آنها همین امر می باشد، مخزن پلاستیکی افقی را به عمودی و یا انواع دیگر ترجیح می دهند.

مخزن پلاستیکی افقی

مخزن پلاستیکی افقی معمولا از حجم ۷۰ تا ۵۰۰۰ لیتر در بازار درخواست می شود و نسبت به مخازن عمودی، دارای ظرفیت کمتری است. برخی از مخزن پلاستیکی افقی برای زیرپله در ساختمان، و برخی نیز برای نگهداری آب شرب در روستاها و مناطق دوردست استفاده می کنند. به عبارتی یکی از محصولات پلاستیکی مهم و حیاتی می باشد.

مخزن پلاستیکی افقی

اگر مخزن سه لایه باشد، تاثیر نور آفتاب روی آن کمتر بوده و از رشد جلبک در نگهداری آب جلوگیری به عمل می آید. از این رو بسیاری مخزن پلاستیکی افقی سه لایه را انتخاب می کنند.

قیمت انواع مخزن تولید شرکت طبرستان چقدر است؟

مخزن پلاستیکی طبرستان به عنوان برندی مهم در بازار پلاستیک ایران شناخته می شود.

مخزن پلاستیکی افقی

شرکت طبرستان در سال ۱۳۷۷ در شهر ساری فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه به عنوان بخش مهمی در بازار پلاستیک بوده که تامین کننده اصلی مخزن پلاستیکی افقی و عمودی در کشور می باشد. این شرکت با استفاده از قالب گیری دورانی انواع مخازن را تولید و طراحی می کند.

مخزن پلاستیکی افقی

قیمت مخزن پلاستیکی تاثیر پذیرفته از مواد گرانولی پلی اتیلنی است که در ساخت آن به کار می رود. البته طبیعتا قیمت مخزن سه لایه از همه بیشتر می باشد.

می کوشیم اطلاعات دقیق در مورد شکل و مدل و اندازه مخزن را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مشتری قرار دهیم و با دادن قیمت شرکت کارخانه، خرید ارزان را برای مشتری به ارمغان آوریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *