میز پلاستیکی ناصر

میز پلاستیکی ناصر دارای طرح ساده و رنگ های متفاوت می باشد. این میز در مدل مربع و مستطیلی و گرد به همراه صندلی استاندارد توسط شرکت اینترنتی پاساک پلاست با قیمت ارزان از تهران قابل خرید می باشد.

چرا میز و صندلی ساده را بیشتر می پسندند؟

طبیعتا افراد زمانی که برای خرید میز و صندلی به بازار می روند، سردرگم می شوند.

میز پلاستیکی ناصر

بسیاری از افراد نمی دانند از بین انواع میز و صندلی پلاستیکی و فلزی و چوبی کدام را برای خانه خود انتخاب کنند. طبیعتا باید به فضایی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد توجه ویژه ای شود.

میز و صندلی چوبی بیشتر برای ناهارخوری، میز و صندلی فلزی برای محیط های اداری و میز و صندلی پلاستیکی برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. البته در سالهای اخیر کاربرد نوع پلاستیکی بسیار بیشتر شده است. تولید کننده با تولید انواع طرح های جدید و مقاوم تر، صندلی و میز پلاستیکی باغی را که برای فضای باز درون ویلاها به کار می رود، به بازار عرضه کرده است.

میز پلاستیکی ناصر

همچنین انواع میز پلاستیکی مورد نیاز کارگاه ها و محیط های صنعتی نیز با ضخامت بیشتر و طرح ساده نیز در این بازار برای خود جایگاهی پیدا کرده است.

میز پلاستیکی ناصر

به دلیل وزن سبک، تنوع رنگ و قیمت ارزان، مشتریان نوع پلاستیکی را بیشتر می پسندند و برای خرید خود آن را بر می گزینند.

صندلی و میز پلاستیکی ناصر چه تفاوتی با بقیه دارد؟

صندلی و میز پلاستیکی ناصر به عنوان برندی مهم در بازار پلاستیک کشور شناخته می شود.

میز پلاستیکی ناصر

بسیاری از برندها به تولید میز پلاستیکی فعالیت دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  1. میز پلاستیکی نظری
  2. میز پلاستیکی سبلان
  3. میز پلاستیکی صبا
  4. میز پلاستیکی ناصر

میز پلاستیکی ناصر

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]البته برندهای تولید محصولات پلاستیکی در بازار بسیار زیاد می باشند. مهمترین مسئله در انتخاب یک برند مقاومت محصولات می باشد.[/hwgold-dash]

میز پلاستیکی ناصر به عنوان برندی که دارای تنوع رنگ و ضخامت و ماندگاری بالا می باشد، در بین مشتریان شناخته شده است. این میزها از مواد گرانولی درجه یک پلیمری (پلی اتیلن و پلی پروپیلن) توسط دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شوند.

میز پلاستیکی ناصر

این مواد گرانولی داخل دستگاه تزریق قرار گرفته و سپس در قالب مورد نظر حرارت می بینند و با سرد شدن سریع، به محصول پلاستیکی مورد نظر که می تواند میز و صندلی، سطل، جعبه، سبد و یا گلدان پلاستیکی باشد، تبدیل شود.

قیمت انواع میز ناصر چقدر است؟

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]میز پلاستیکی ناصر دارای انواع مدل های زیر می باشد:[/highlight-red]

  1. میز تاشو سفری
  2. میز مبلی ۹۰*۹۰
  3. میز مربع قطر ۹۰
  4. میز مستطیلی ۱۳۰*۸۵
  5. میز بیضی ۱۳۰*۸۵
  6. میز مستطیلی ۱۱۰*۶۸
  7. میز بیضی ۱۱۵*۶۸
  8. میز تحریر
  9. میز کودک ۶۰*۶۰
  10. میز کودک عکس دار ۶۰*۶۰
  11. میز کودک عکس دار ۶۰*۴۰

میز پلاستیکی ناصر

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]این میزها دارای انواع رنگ های سفید، زرد، قرمز، آبی و قهوه ای می باشند. البته معمولا مدل مستطیلی و مربع و گرد در رنگ سفید سفارش داده می شوند. در برخی مواقع نیز درخواست میز پلاستیکی ناصر با طرح خاصی روی میز داده می شود که باعث می شود قیمت میز پلاستیکی افزایش پیدا کند.[/highlight-red]

میز پلاستیکی ناصر

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]طبیعتا هرگونه آپشن روی یک محصول ساده با افزایش قیمت همراه خواهد بود. اما این افزایش قیمت باید به گونه ای باشد تا همه بتوانند با توجه به بودجه مالی که دارند، از محصولات میز و صندلی غیر ساده و شکیل استفاده کنند. به ویژه کودکان که تمایل دارند تا طرح های کودکانه و فانتزی روی میز و صندلی آنها وجود داشته باشد.[/highlight-red]

میز پلاستیکی ناصر

به طور کلی قیمت میز و صندلی پلاستیکی تاثیر پذیرفته از قیمت مواد اولیه گرانولی پلیمری می باشد که با افزایش قیمت دلار، قیمت آنها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. به همین علت بسیاری از تولید کننده ها قیمت روز به مشتری ارائه می دهند که برای این امر کافیست تماس و یا پیام کوتاهی به مسئول فروش داده شود. البته با توجه به اینکه همه مشتریان به دنبال میز پلاستیکی ارزان می باشند، تا جای ممکن باید حاشیه سود را کاهش داد تا بازار فعال باشد.

خرید اینترنتی میز و صندلی چگونه انجام می شود؟

خرید میز پلاستیکی ناصر را می توان به صورت اینترنتی با صرف کمترین وقت ممکن انجام داد.

میز پلاستیکی ناصر

ابتدا باید انواع میز و صندلی پلاستیکی را با ابعاد دقیق و رنگ های موجود مشاهده کرد. سپس با توجه به فضایی که قرار است در آن میز و صندلی را قرار دهیم، میز پلاستیکی یک نفره، چهار نفره و یا ۶ نفره را انتخاب کنیم.

میز پلاستیکی ناصر

برای رسیدن به این منظور هم می توان به صورت حضوری به بازار رفت، و هم می توان به صورت اینترنتی کاتالوگ را کامل از فروشنده دریافت کرد و با قیمت عمده و ارزان شرکت کارخانه خرید را انجام داد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]طبیعتا با ورود اینترنت به بازار و رشد فروشگاه های آنلاین در سراسر کشور، برندهای بازار پلاستیک نیز با داشتن حضوری فعال سعی می کنند در این بازار با مشتریان خود در ارتباط باشند و قیمت ارزان را به صورت مستقیم به مشتریان خود ارائه دهند.[/highlight-dash]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *