میز سفری پلاستیکی

یک راه برای انجام سفری بی دردسر و اصطلاحا سبک، استفاده از وسایل سبک وزن با کارایی راحت می باشد. میز سفری پلاستیکی یکی از این وسایل است که توسط شرکت کارخانه ناصر پلاستیک با کیفیت خوب و قیمت مناسب عرضه می شود.

انواع وسایل برای سفر سبک

سفر به عنوان یک راه خوب برای تجدید روحیه و کسب تجربیات جدید و رشد انسان می باشد. از این رو اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. یکی از مهمترین مسائل نیز برای افراد آماده سازی تجهیزات لازم و ارزان قیمت، و کسب آگاهی لازم برای سفری بی دردسر و کم هزینه می باشد.

میز سفری پلاستیکی

در کنار داشتن آگاهی برای مواجه صحیح برای سختی های مسیر سفر، داشتن وسایل مناسب و سبک از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از این وسایل، میز و صندلی سفری می باشد که معمولا باید تاشو باشند. برخی از صندلی های فلزی که پارچه به دو سر فلز وصل شده و تاشو می باشند، استفاده می کنند، برخی هم از صندلی های پلاستیکی یا چوبی برای این کار بهره می برند. میز پلاستیکی تاشو نیز به عنوان گزینه ای مناسب در کنار صندلی، تجهیزات یک سفر سبک را کامل می کند.

میز سفری پلاستیکی

کاربرد میز سفری پلاستیکی

میز سفری پلاستیکی دارای پایه های فلزی بوده و صفحه آن از جنس پلاستیک می باشد.

میز سفری پلاستیکی

همه محصولات پلاستیکی اعم از صندلی و میز سفری پلاستیکی از مواد پلیمری ساخته می شوند. این مواد هرچه درصد خلوص بالاتری داشته باشند، کیفیت و ماندگاری آنها بالاتر بوده و کاربرد بهترین برای انجام سفرهای طولانی مدت، و ماندگاری بهتری در آفتاب و باران دارند.

میز سفری پلاستیکی

کاربرد یک کالای پلاستیکی همچون میز سفری پلاستیکی از اهمیت بسیار بالایی در انجام هر نوع سفر تفریحی، آموزشی، گردشی و… برخوردار می باشد. بسیاری از افراد به راحتی این میز را همراه صندلی های تاشو روی سقف ماشین یا در صندوق عقب قرار می دهند و هر کجا که بخواهند، کمپ می زنند و در کمترین زمان ممکن جای نشستن و ناهارخوری را برای خود درست می کنند.

میز سفری پلاستیکی

میز سفری پلاستیکی در انواع مدل های مربعی و مستطیلی در بازار وجود دارد که دارای رنگ های قرمز، آبی، سفید، رزد، سبز، بنفش، صورتی و… می باشد . بیشترین نوع فروش میز سفری در رنگ قرمز و آبی می باشد تا فضای مفرحی را برای نشستن ایجاد کند.

میز سفری پلاستیکی

شرکت های بسیاری در حوزه تولید میز و صندلی پلاستیکی فعالیت می کنند که یکی از شناخته شده ترین آنها ناصر پلاستیک می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

کیفیت محصولات ناصر پلاستیک

شرکت ناصر پلاستیک به عنوان یکی از معروف ترین برندها در حوزه تولید و فروش محصولات پلاستیکی در بازار ایران و کشورهای همسایه می باشد.

میز سفری پلاستیکی

این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب، اقدام به تولید انواع محصولات پلاستیکی منطبق بر استانداردهای روز دنیا می کند. همچنین با ارئه قیمت رقابتی، فروش خوبی را در بازار داخلی و کشورهای همسایه دارد.

میز سفری پلاستیکی

محصولات ناصر پلاستیک از سطل و جعبه پلاستیکی، تا انواع مدل های صندلی و میز پلاستیکی متغیر می باشند. میز سفری پلاستیکی نیز به عنوان یکی از محصولات پر فروش ناصر پلاستیک می باشد که در برخی مواقع نیز با عنوان میز پلاستیکی تاشو توسط مشتری درخواست می شود. این میزها از قیمت بسیار خوبی برخوردار بوده و نسبت به نوع چوبی یا فلزی دارای فروش بهتری می باشند.

میز سفری پلاستیکی

قیمت انواع میز پلاستیکی

قیمت میز سفری پلاستیکی را می توان به راحتی از مسئول فروش نمایندگی جویا شد.

امروزه به راحتی با جستجویی ساده در اینترنت می توان قیمت هر نوع کالایی را پیدا کرد و ارزان ترین را تشخیص داد. نمایندگی شرکت ناصر پلاستیک نیز با حضوری فعال در فضای اینترنتی می کوشد لیست قیمت روز انواع میز و صندلی پلاستیکی را در اختیار مشتری قرار دهد تا خرید مقرون به صرفه را برای همه در سراسر کشور فراهم آورد.

می کوشیم قیمت روز و مشخصات دقیق محصول پلاستیکی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید قبل از خرید، آگاهی کامل نسبت به محصول داشته باشید و هر موقع تصمیم نهایی را گرفتید، مطابق با بودجه مالی خود، اقدام به خرید کنید. پاسخگوی شما به صورت تلفنی، پیامکی، از طریق پیام رسان ها (واتساپ، تلگرام) و ایمیل هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *