صندلی پلاستیکی ارزان

صندلی پلاستیکی ارزان قیمت را به راحتی در انواع مدل ها و رنگ ها می توان از شرکت کارخانه ناصر پلاستیک دریافت کرد.

انواع صندلی پلاستیکی در بازار

صندلی پلاستیکی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری گردهمایی و مجالس می باشد. این صندلی بسیار سبک وزن بوده و جابجایی آن خیلی راحت است. همچنین دارای رنگ های متنوع می باشد و زیبایی و سادگی منحصر به فردی به فضا می دهد. صندلی پلاستیکی دارای ارزان ترین قیمت در بین صندلی ها می باشد و از این رو بیشترین خرید و فروش را به خود اختصاص داده است.

صندلی پلاستیکی ارزان

صندلی پلاستیکی توسط کارخانه های بسیاری در بازار تولید می شود که به عنوان مثال می توان به طلوع پلاستیک، ناصر پلاستیک، لیمون، صبا پلاستیک، صنعت پلاستیک و زیباسازان اشاره داشت. از انواع مدل های صندلی نیز می توان به بدنه حصیری، بدنه ساده، پایه فلزی، دسته دار و بدون دسته اشاره داشت.

مدل های صندلی پلاستیکی ارزان

مدل های صندلی پلاستیکی ارزان دو مدل است:

صندلی پلاستیکی ارزان

این دو صندلی به عنوان پر فروش ترین صندلی ها در بازار شناخته می شوند که به همراه میز مخصوص به خود سفارش داده می شوند. رنگ صندلی پلاستیکی ارزان معمولا سفید می باشد که بیشترین تقاضا را در بازار دارد، زیرا که به عنوان بهترین گزینه برای هر فضایی می باشد.

صندلی پلاستیکی ارزان

البته برخی از صندلی پلاستیکی پایه فلزی برای خانه یا محل کار خود استفاده می کنند، اما این صندلی به دلیل اینکه پایه های آن از جنس فلز می باشد، قیمت کمی بالاتری دارد.

صندلی پلاستیکی ارزان

صندلی پلاستیکی بدنه حصیری نیز به عنوان یکی از شیک تری مدل های صندلی می باشد که البته گران ترین قیمت را دارد و برای کسی که به دنبال صندلی پلاستیکی ارزان می باشد، گزینه مناسبی نیست.

خرید از شرکت ناصر پلاستیک

شرکت ناصر پلاستیک به عنوان یکی از مجموعه های فعال در تولید محصولات پلاستیکی می باشد. از جمله محصولاتی که این شرکت تولید می کند موارد زیر را می توان نام برد:

  1. میز پلاستیکی
  2. صندلی پلاستیکی
  3. سطل زباله
  4. جاظرفی
  5. جانانی
  6. جاکفشی
  7. ظروف آشپزخانه
  8. فایل و دراور پلاستیکی

همه این محصولات در رنگ های متفاوت، با استفاده از مواد اولیه پلیمری مرغوب و با کیفیت بالا تولید می شوند. از این رو دارای مقاومت و ماندگاری بالایی می باشند و به عنوان برندی معتبر در طی سالهای اخیر، در بازار پلاستیک ایران به خوبی شناخته شده اند.

شما می توانید برای خرید انواع میز و صندلی پلاستیکی ارزان قیمت با شرکت کارخانه به صورت تلفنی، پیامکی، واتساپ، تلگرام و… ارتباط برقرار کنید و لیست جدید کارخانه را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *