میز پلاستیکی مستطیلی

صندلی و میز پلاستیکی مستطیلی به عنوان پر فروش ترین مدل برای کاربری ۴ و یا ۶ نفره در بازار شناخته می شوند. انواع مدلها و رنگ های میز و صندلی پلاستیکی را می توان از شرکت کارخانه در تهران با قیمت مناسب تهیه کرد.

انواع مدل میز و صندلی کدام است؟

انواع میز و صندلی را می توان در دسته فلزی، شیشه ای، چوبی و پلاستیکی جای داد. در این میان مدل پلاستیکی به دلیل کاربری بیشتری که دارد و همچنین قیمت ارزان تر، بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. میز پلاستیکی در انواع مدل های مربعی، بیضی، گرد و مستطیلی توسط کارخانه محصولات پلاستیکی طراحی و تولید می شود.

میز پلاستیکی مستطیلی

همچنین در میان نوع میز پلاستیکی مستطیلی به دلیل جاگیری و کاربری برای افراد بیشتر، معمولا ۴ تا ۶ نفره، دارای استقبال بیشتری از سوی مشتریان بوده است. همچنین این میزها با استفاده از دستگاه های حرارتی مخصوص دارای طرح های جالب و شیک بر روی بدنه می باشند.

میز پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی مستطیلی دارای مدل های تاشو نیز می باشد که برای سفرهای درون شهری و برون شهری بسیار مناسب می باشد، زیرا وزن آن بسیار سبک بوده و جابجایی راحتی دارد.

تقاضا برای میز پلاستیکی مستطیلی کم نیست!

میز پلاستیکی مستطیلی به دلیل اینکه دارای وزن سنگین تری می باشد، دارای لغزندگی کمتری روی سطوح صاف و صیقلی آشپزخانه و اتاق می باشد.

میز پلاستیکی

به طور کلی ویژگی های یک میز پلاستیکی خوب به این صورت می باشد:

  • مقاومت و ماندگاری در برابر وزن زیاد
  • به کارگیری مواد پلیمری مرغوب در ساخت آن
  • عدم لغزندگی روی سطوح صیقلی و صاف
  • داشتن رنگ شاد و متنوع و سازگار با محیط
  • وزن مناسب با ابعاد میز و جابجایی راحت
  • مقاومت در برابر اشعه فرابنفش آفتاب

همه این عوامل می توانند به عنوان ملاک هایی برای تعیین یک میز پلاستیکی مستطیلی، مربعی و یا گرد مد نظر مشتری قرار گیرند و هنگام خرید به این موارد باید توجه داشت تا بتوان خرید دلخواه و آگاهانه انجام داد.

میز پلاستیکی مستطیلی

همچنین قیمت به عنوان یکی از ملاک های اصلی خرید هر گونه کالا در بازار امروز می باشد که با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت میز و صندلی شرکت کارخانه تهران را چگونه بیابیم؟

قیمت میز پلاستیکی مستطیلی را می توان از شرکت کارخانه به صورت پیامی کوتاه از طریق پیامک و یا پیام رسان در اسرع وقت دریافت کرد.

میز پلاستیکی مستطیلی

می کوشیم همواره استعلام قیمت و آشنایی با محصولات پلاستیکی را به راحت ترین شکل ممکن برای مشتریان عزیز فراهم آوریم تا دقیقا مطابق با فضای آشپزخانه، باغ، ویلا، آلاچیق و… که در اختیار دارند، ابعاد مورد نظر میز پلاستیکی را انتخاب کنند و همچنین با داشتن قیمت عمده فروشی مطابق با بودجه مالی خود اقدام به خرید نمایند.

معتقدیم آگاهی از یک محصول، به ویژه محصولات پلاستیکی که طرح و شکل آن برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد تنها با آگاهی کامل از کیفیت و قیمت می تواند به درستی انجام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *