میز پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی تاشو به عنوان میزی سبک وزن که کمترین جای ممکن را در سفر اشغال می کند و حمل و نقل آن بسیار راحت است، بیشترین محبوبیت را به عنوان کالایی اساسی در سفر دارد. این میز در نوع مربع و مستطیلی تولید می شود و با قیمت شرکت کارخانه قابل خرید می باشد.

انواع میز پلاستیکی مورد نیاز مشتری

در بازار انواع میزهای چوبی، شیشه ای، فایبرگلاس و پلاستیکی وجود دارد که دارای طرح ها و نقش های متفاوت می باشند. این میزها هر کدام دارای معایب و مزایای منحصر به فردی هستند که باعث می شود مشتری مخصوص به خود را داشته باشند.

به عنوان مثال میز چوبی و شیشه ای بیشتر کاربرد تزئینی داشته و تکمیل کننده دکوراسیون های شیک و مجلل می باشند. یا مثلا مدل میز شیشه ای به عنوان میز عسلی در سایزهای کوچک برای جلو مبل در هال و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.

میز پلاستیکی تاشو

در این میان میز پلاستیکی به عنوان میزی سبک وزن که قابلیت جابجایی بسیار راحتی دارد، بسیار مورد پسند مشتریان قرار گرفته است و در سالهای اخیر با تنوع بسیار زیادی در بازار ارائه شده است. این میزها در انواع طرح های گرد، مربعی و مستطیلی به بازار عرضه شده اند و معمولا دارای رنگ های سفید، سبز، قرمز، آبی کمرنگ، کرم و زرد در دکوراسیون ها به چشم خورده اند.

صندلی پلاستیکی کافی شاپ

میز پلاستیکی دارای دو مدل اصلی پایه ثابت و تاشو می باشد که همانطور که از اسمشان پیداست، از مدل میز پلاستیکی تاشو برای مواردی همچون سفر و یا جاهایی که حمل و نقل میز و جاگیر نبودن آن از اهمیت برخودار است، استفاده می شود.

مزیت میز پلاستیکی تاشو در سفر

میز پلاستیکی تاشو در دو حال وجود دارد، یا اینکه از وسط تا می شود، و یا اینکه دارای میله های فلزی هست و صفحه میز ثابت بوده و پایه ها فقط تا می شوند.

صندلی پلاستیکی جمع شو

این میزها اگر به طور تمام از پلاستیک باشند، یعنی پایه های میز نیز پلاستیکی باشد، دارای قیمت کمتری نسبت به نوع میز پلاستیکی تاشو پایه فلزی می باشند. همچنین اگر پایه پلاستیکی باشند، وزن کلی آنها نیز کمتر است و در نهایت جابجایی آنها بسیار راحت تر می باشد.

این میزها دارای دو سطح مربع یا مستطیلی می باشند که نوع مربع ان دارای مساحت ۸۰*۸۰ و نوع مستطیلی دارای مساحت ۱۳۰*۸۰ سانتی متر می باشد. ارتفاع نیز حدودا بین ۷۱ تا ۷۳ سانتی متر می باشد که از لحاظ ارگونومی نیز مناسب و سازگار با انواع صندلی های استاندارد در این سایز باشد.

میز پلاستیکی سفری

میز پلاستیکی تاشو به همراه بعضی صندلی های تاشو، به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای مسافرت راحت و بدون دردسر به حساب می آید و اصطلاحا برای کسانی که می خواهند سبک سفر کنند، گزینه اصلی می باشد. البته این میزها در مکان های دیگری چون باغ، ویلا، رستوران، خانه های ییلاقی و… نیز کاربرد دارد و بسیار مورد استقبال مشتریان می باشد.

خرید اینترنتی میز پلاستیکی مربع و مستطیلی

خرید انواع میز پلاستیکی تاشو را در مدل مربعی و مستطیلی می توان از شرکت کارخانه پخش در تهران به صورت اینترنتی یا تلفنی درخواست کرد.

امروزه با وجود اینترنت دیگر کسی به بازار نمی رود تا اطلاعات کافی را در مورد محصول مورد نظر خود کسب کند، بلکه به راحتی لپ تاپ یا گوشی خود را برمی دارد و با جستجویی ساده در گوگل، اطلاعات دقیقی از محصول مورد نظر خود و حدود قیمت آن پیدا می کند. همچنین به دلیل اینکه حدود قیمت را پیدا می کند، به راحتی می تواند قیمت ارزان را تشخیص دهد و از مرکز اصلی تولید و پخش کالای مورد نظر خود را تهیه کند.

صندلی پلاستیکی

البته برای کسانی که قصد خرید یک یا دو عدد از کالایی را دارند، یا به عبارت دیگر قصد خرید خرد دارند، طبیعتا به صرفه هست که از نزدیک ترین فروشگاه، ولو با قیمت بالاتر نیز کالای مورد نظر خود را تهیه کنند، زیرا دیگر هزینه حمل نمی دهند و مقرون به صرفه تر خواهد بود. اما برای کسانی که به شرکت کارخانه نزدیک می باشند، طبیعی است که مسافت کم، هزینه حمل کم را در پی خواهد داشت و خرید بسیار مقرون به صرفه تر از بازار خواهد بود.

با ما در ارتباط باشید تا خرید انواع میز و صندلی تاشو ارزان قیمت و البته با کیفیت را به شما ارائه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *