صندلی پلاستیکی ناصر

صندلی پلاستیکی ناصر به عنوان یکی از برندهای مهم و پر فروش در بازار پلاستیک کشور شناخته می شود. علت این محبوبیت نیز کیفیت بالا و قیمت مناسب آن می باشد. برای دریافت مشخصات و لیست قیمت عمده می توانید با نماینده فروش ارتباط برقرار کنید.

انواع صندلی پلاستیکی ناصر

ناصر پلاستیک به عنوان مجموعه ای که کیفیت محصولاتش زبانزد مشتریان می باشد، در بازار پلاستیک کشور شناخته شده است. این مجموعه با به کارگیری قالب های به روز و دستگاه های مدرن، و با استفاده از مواد اولیه پلیمری با کیفیت، محصولاتی با دوام با طرح های منحصر به فرد را به بازار عرضه کرده است.

صندلی پلاستیکی ناصر

از محصولاتی که خیلی در بازار درخواست می شود، صندلی پلاستیکی می باشد. شرکت ناصر صندلی پلاستیکی را در انواع طرح های ساده بدون دسته، دسته دار، پایه فلزی، طرح حصیری، ارتفاع بلند، صندلی سفری و… طراحی و تولید می کند، به گونه ای که پاسخگوی بسیاری از نیازهای مشتریان در حوزه میز و صندلی پلاستیکی می باشد. میز پلاستیکی متناسب با این صندلی ها هم طبیعتا در لیست محصولات ناصر پلاستیک قرار دارد.

صندلی پلاستیکی ناصر

صندلی پلاستیکی ناصر به دلیل اینکه از مواد اولیه پلیمری با کیفیت ساخته می شود، در برابر اشعه یو وی آفتاب مقاومت بالایی دارد و پشتی و ارتفاع صندلی کاملا متناسب با ارگونومی بدن فرد می باشد، به گونه ای که بعد از نشستن طولانی مدت پشت صندلی، فرد دچار خستگی زیادی نمی شود. امروزه رعایت ارگونومی بدن افراد در تولید محصولات پلاستیکی چون میز و صندلی، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت ناصر پلاستیک در بازار

قیمت محصولات ناصر پلاستیک، همچون هر تولید کننده دیگری که در حوزه محصولات پلاستیکی فعالیت می کند، وابسته به قیمت مواد اولیه پلیمری می باشد. مواد اولیه پلیمری نیز از محصولات پایین دستی پتروشیمی بوده و قیمت آن تاثیر پذیرفته از قیمت دلار در بازار می باشد. از این رو نوسانات دلار بر قیمت محصولات پلاستیکی نیز بی اثر نخواهد بود.

صندلی پلاستیکی ناصر

اما تولید کننده و کارخانه ای که می کوشد با کاهش حاشیه سود خود، همچون هر مغازه دار و یا صاحب پلاسکویی که با افزایش قیمت محصولاتش، سعی دارد با کاهش حاشیه سود مشتری خود را حفط کند و بازار خود را پویا نگه دارد، سعی در فعال نگه داشتن بازار خود دارد.

مشتریان میز و صندلی پلاستیکی ناصر به دو حالت عمده و خرده خرید خود را انجام می دهند. از این رو لیست قیمت هر دو حالت  را نیز در اختیار آنان باید قرار داد. معمولا در کارخانه تفاوت قیمت لیست عمده و خرده حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد می باشد که البته با توجه به محصولاتی که به بازار ارائه می دهند، ممکن است این لیست تفاوت درصدی داشته باشد.

صندلی پلاستیکی ناصر

لیست عمده و مشخصات صندلی

لیست قیمت میز و صندلی پلاستیکی ناصر را به راحتی می توان از مسئول فروش دریافت کرد.

صندلی پلاستیکی ناصر

امروزه با رشد اینترنت، آگاهی مشتریان از مشخصات محصول و قیمت آن بالا رفته است و این باعث افزایش رضایتمندی در خرید می باشد. زیرا مشتری با آگاهی نسبی قدم به بازار گذاشته و از آنچه که می خواهد خرید کند، اطلاعات کافی دارد و به راحتی می تواند قیمت ارزان را از گران تشخیص دهد.

شرکت کارخانه ناصر با داشتن سایت و نمایندگی فروش در فضای اینترنتی می کوشد قیمت ارزان کارخانه و مشخصات دقیق محصولات خود را در اختیار همه مشتریان در سراسر کشور قرار دهد تا بتواند هم بر قیمت بازار خود کنترل داشته باشد، و هم اینکه خرید آگاهانه و ارزان قیمت را برای همه مشتریان فراهم آورد.

شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با مسئول فروش، کاتالوگ مشخصات محصولات ناصر اعم از رنگ، ابعاد، مدل، طرح و قیمت روز را دریافت کنید و آنگاه با اطلاعات کامل و بودجه مالی که برای خرید خود در نظر گرفته اید، اقدام به خرید نمایید. برای مشاوره و خرید در خدمت شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *