گلدان پلاستیکی کشاورزی

گلدان پلاستیکی کشاورزی و گلخانه ای در نوع نشایی، ژله ای، سطلی و جعبه ای شکل با رنگ مشکی می باشد که به عنوان گلدان ارزان قیمت در بازار شناخته می شود. خرید این گلدان ها با قیمت عمده از شرکت کارخانه تهران انجام می پذیرد. با مسئول فروش می توان ارتباط برقرار کرد.

چرا بیشتر گلدان پلاستیکی در بازار گل و گیاه خرید و فروش می شود؟

زمانی که افراد سعی دارند برای مصرف شخصی خود گل و گیاه تهیه کنند، زیاد به قیمت و همچنین کسب اطلاعات در مورد گلدان فکر نمی کنند. از این رو نمی دانند چرا گلدان پلاستیکی بیشتر در بازار خرید و فروش می شود و چرا تنوع این گلدان خیلی زیاد می باشد؟

گلدان پلاستیکی سطل

در بازار با انواع گلدان سیمانی، سفالی، سرامیکی، شیشه ای، فلزی، چوبی و پلاستیکی مواجه هستیم. گلدان های سیمانی و سفالی و بتنی به دلیل وزن بالایی که دارند و همچنین به دلیل اینکه خیلی زود ممکن است در برابر باد و باران بشکنند، زیاد مورد پسند نمی باشند و در برخی مواقع برای دکورهای خاص خریداری می شوند. گلدان چوبی و فلزی نیز به دلیل جنسی که دارند به ندرت در بازار خرید و فروش می شوند. اما گلدان های پلاستیکی به دلیل وزن بسیار پایین تر، تنوع رنگ بهتر، عدم شکنندگی و قابلیت استفاده مجدد برای چندین بار و از همه مهمتر قیمت ارزان، بسیار مورد پسند مشتریان بوده و بیشترین خرید و فروش را در بازار گل و گیاه به خود اختصاص داده اند.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

در این میان این گلدان ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند، گلدان رنگی و سفید آپارتمانی و ویلایی، گلدان مشکی کشاورزی و گلخانه ای.

گلدان کشاورزی گلخانه ای چون برای پرورش نهال و نگهداری بوته و گیاه مورد استفاده قرار می گیرند و مشتری آنها کشاورز و گلخانه دار است، از این رو به صورت عمده خریداری می شوند و قیمت ارزان در فروش آنها از بیشترین اهمیت برای مشتری برخوردار می باشد.

از این رو مشتری گلدان پلاستیکی کشاورزی باید به تولید کننده اصلی گلدان برسد تا بتواند ارزان ترین قیمت بازار را داشته باشد.

انواع گلدان پلاستیکی کشاورزی چه مدل هایی دارد؟

از انواع گلدان پلاستیکی کشاورزی در بازار باید به مدل های زیر اشاره داشت:

  1. گلدان پلاستیکی نشایی
  2. گلدان پلاستیکی سطل
  3. گلدان پلاستیکی جعبه

گلدان نشایی و سطل در واقع دارای بدنه ای گرد می باشند و نوع نشایی از دهنه ۶ الی ۱۶ سانتی متر متفاوت است. دهنه گلدان با ارتفاع گلدان دارای تناسب می باشد و به طور کلی ارتفاع گلدان ۳/۴ دهانه آن می باشد. به عنوان مثال گلدان سایز ۱۴ نشایی دارای ارتفاع حدودا ۱۲ سانتی متر می باشد.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان جعبه ای نیز در واقع حالت مکعب مربع دارد و از دهانه ۱۵*۱۵ تا دهانه ۸۰*۸۰ ادامه می یابد و ضخامت گلدان با بزرگ تر شدن ابعاد آن بیشتر می شود تا گلدان تحمل وزن خاک خیس را در جابجایی داشته باشد.

گلدان پلاستیکی سطل

آیا ارزان بودن گلدان مشکی به معنای بی کیفیت بودن است؟

گلدان پلاستیکی کشاورزی از مواد درجه دو ساخته می شود و به همین دلیل دارای قیمت بسیار ارزان تر نسبت به هم نوع رنگی و یا سفید خود می باشد. این مسئله به عنوان بی کیفیت بودن گلدان در نظر گرفته نمی شود. بلکه به دلیل اینکه مشتری آن متفاوت است، نوع کاربری این گلدان نیز متفاوت می باشد.

کشاورز و گلخانه دار عموما به دنبال نوعی از گلدان می باشد که تحمل کافی در مدت زمان رشد نهال و گیاه و رسیدن آن به بازار گل و گیاه را داشته باشد و این مدت زمان بسته به نوع گیاه می تواند از ۲ تا ۴ سال متفاوت باشد. در برخی از نواحی کشور همچون خوزستان که گرمای شدید در طول روز وجود دارد، گلدان باید تحمل کافی در برابر آفتاب را داشته باشد و بدنه آن منبسط و شکننده نشود.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

از این رو گلدان پلاستیکی کشاورزی با اینکه از مواد درجه دو ساخته می شود، اما این مسائل سال هاست توسط تولید کننده آن مورد نظر بوده و گلدان هایی توسط تولید کنندگان معتبر روانه بازار شده هست که هم قیمت بسیار ارزان داشته و هم کیفیت نسبی خوبی داشته، به گونه ای که پاسخگوی مدت زمان کافی برای رشد انواع نهال ها و درختچه ها و رسیدن آنها به بازار گل و گیاه بوده است.

خرید عمده گلدان گلخانه کشاورزی از کجا انجام می پذیرد؟

خرید گلدان پلاستیکی کشاورزی زمانی که به صورت عمده صورت پذیرد، با دادن لیست قیمت عمده فروشی و ارائه قیمت درب کارخانه صورت می گیرد.

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

شرکت کارخانه تهران با ارائه لیست قیمت عمده فروشی و درصد تخفیف هایی که برای فروش عمده در نظر گرفته می شود، فروش گلدان پلاستیکی را برای مشتریان خاص گلدان مشکی که کشاورزان و گلخانه داران می باشند، فراهم آورده است.

جهت آگاهی از لیست قیمت عمده فروشی و همچنین تست کیفیت گلدان ها کافیست با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کنید و برای دریافت سفارش یا به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری اقدام نمایید. در خدمت شما خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *