میز پلاستیکی گرد

محصولات پلاستیک شعبانی گرد به عنوان مدلی زیبا برای ایجاد دکوراسیون نقلی در محیط استفاده می شود. این میز ها در انواع طرح صاف و برجسته با قیمت ارزان شرکت کارخانه در بازار پلاستیک تهران به فروش می رسند.

میز پلاستیکی از چوبی و فلزی بهتر است؟

میزهای موجود در بازار دارای جنس های پلاستیکی، چوبی، فلزی، شیشه ای و فایبرگلاس می باشند. سه نوع اول، یعنی پلاستیکی و چوبی و فلزی بیشتر از همه در بازار خرید و فروش می شوند. از این رو مشتری ها تمایل دارند تا مزایا و معایب این سه را بهتر بدانند تا بتوانند مطابق با نیاز خود گزینه بهتر را انتخاب کنند.

میز پلاستیکی گرد

گالن پلاستیکی ۲۲۰ لیتری جنبه دکوراتیو دارد و برای خانه و محیط های لوکس به کار می رود. این میز به دلیل جنسی که دارد در معرض خوردگی توسط موریانه و یا پوسیدگی بر اثر رطوبت آب و محیط مرطوب می باشد، از این رو نباید از این میز در فضای باز و یا فضای مربوط چون آشپزخانه استفاده کرد. میز فلزی نیز به دلیل جنسی که دارد، در معرض خوردگی بر اثر بارش باران و زنگ زدگی می باشد و البته مزیت آن تنها این است که تحمل وزن بیشتری را نسبت به نوع پلاستیکی دارد. البته طرح بدنه آن نیز بسیار ساده می باشد و بیشتر دارای کاربری در محیط های رسمی و اداری نظیر بیمارستان ها، اداره ها، کارگاه های آموزشی و… می باشد.

اما میز پلاستیکی، نه در معرض خوردگی موریانه می باشد، و نه اینکه در محیط مرطوب و مقابل بارش باران دچار زنگ زدگی می شود. همچنین به دلیل اینکه میزهای امروزی از مواد پلیمری و پلاستیکی درجه یک ساخته می شوند، دارای تحمل وزن بالایی نیز می باشند. البته چون پلاستیک نسبت به چوب و فلز دارای وزن سبکی می باشد، این میزها قابلیت حمل و نقل بسیار راحتی دارند و این مسئله نیز باعث بهتر بودن آنها می باشد.

میز پلاستیکی گرد

چرا میز پلاستیکی گرد ارزان تر از مدل های دیگر است؟

میز پلاستیکی دارای انواع مدل مربعی، مستطیلی، بیضی و گرد می باشد. البته مدل بیضی همان نوع مستطیلی با حذف حاشیه های تیز مستطیل می باشد.

میز پلاستیکی گرد

در میان این مدلها، میز پلاستیکی گرد دارای درخواست بیشتری نسبت به بقیه می باشد. این میز دارای ابعاد کوچکتری نسبت به نوع مربعی و گرد می باشد و حداقل دو و حداکثر ۶ صندلی را (مطابق با قطر و ارتفاع میز) می توان دور آن قرار داد.

میز پلاستیکی گرد

معمولا این میز درای ابعاد قطر ۷۵ تا ۹۰ و ارتفاع ۷۳ سانتی متر می باشد و نسبت به نوع مربعی و مستطیلی کوچکتر می باشد، از این رو هرچه ابعاد کوچکتر، مواد اولیه به کار رفته در ساخت میز هم کمتر می باشد، و در نتیجه قیمت آن نیز ارزان تر است.

میز پلاستیکی گرد به عنوان یکی از مدل های پر فروش میز پلاستیکی در بازار پلاسکو کشور می باشد.

بازار عمده انواع میز و صندلی پلاستیکی کجا هست؟

همه افرادی که به دنبال خرید میز پلاستیکی گرد، مربعی یا مستطیلی می باشند، معمولا تمایل دارند این میزها را به همراه صندلی متناسب با آن از لحاظ رنگ و جنس و ابعاد، تهیه کنند. کسانی که به صورت عمده قصد خرید دارند، طبیعتا به دنبال پخش یا تولید کننده اصلی می گردند تا ارزان ترین قیمت ممکن را در خرید داشته باشند. کسانی هم که به تعداد کم می خواهند خرید کنند، در اینترنت جستجو می کنند تا حدود قیمت کارخانه را پیدا کنند، و سپس به بازار برای خرید مراجعه کنند.

میز پلاستیکی گرد

شرکت کارخانه با داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی می کوشد خرید با قیمت ارزان درب کارخانه را برای همه مشتریان، چه عمده و چه خرد، فراهم کند. البته برای کسانی که به صورت حضوری نیز می خواهند مراجعه کنند، بازار میز و صندلی پلاستیکی (و البته اکثر محصولات پلاسکو) را می توانند در تهرانپارس پیدا کنند.

میز پلاستیکی گرد

امروزه دیگر افراد برای خرید خود سعی دارند با استفاده از اینترنت عمل کنند تا در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنند.

میز پلاستیکی گرد

فروش میز با قیمت ارزان در کجا صورت می گیرد؟

فروش میز پلاستیکی به همراه صندلی های مخصوص آن توسط شرکت کارخانه صورت می گیرد. شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با مسئول فروش، کاتالوگ ابعاد دقیق میز پلاستیکی گرد، مربعی و مستطیلی را به همراه رنگ های موجود، و لیست قیمت شرکت کارخانه دریافت کنید. آنگاه مطابق با سلیقه و بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته اید، سفارش خود را به مسئول فروش دهید و بعد از صدور فاکتور، ارسال بار برای شما صورت می گیرد. کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید تا از جزئیات سفارش اطلاع پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *