سطل زباله پلاستیکی کوچک

بسیاری از افراد برای نظم بخشیدن به اتاق یا آشپزخانه از سطل زباله پلاستیکی کوچک استفاده می کنند که معمولا دارای ارتفاع کمتر از ۶۰ سانتی متر می باشد. این سطل ها در دو نوع پدالی و ساده با لیست قیمت عمده فروشی از تهران قابل خرید می باشد.

نظم بخشیدن با سطل زباله

طبیعتا باید برای نظم بخشیدن و مرتب کردن خانه و یا آشپزخانه از یک سطل زباله متناسب با ابعاد فضا استفاده شود. در اتاق یا محل کار اداری که آشغال ها بیشتر به صورت کاغذ باطله می باشند طبیعتا از سطل زباله کوچک باید استفاده شود. اما در آشپزخانه و مطبخ رستوران که ضایعات خوراکی وجود دارد، از سطل زباله با ابعاد بزرگتر و استجکام بیشتر باید استفاده کرد.

سطل زباله پلاستیکی کوچک

استفاده از سطل زباله و جعبه پلاستیکی برای آن معمولا در اتاق پیشنهاد نمی شود، اما اگر وجود داشته باشد باعث می شود سریعتر نظم بخشیدن به وسایل و محیط پیرامون صورت گیرد. همچنین در محیط اداری نیز معمولا یک سطل زباله بزرگ در یک جا گذاشته می شود و پرسنل از اتاق یا محل کار خود به آنجا می روند تا زباله ها را داخل سطل بریزند، در صورتی که اگر در هر اتاق سطلی کوچک باشد در زمان و انرژی صرفه جویی می شود.

مزیت سطل زباله پلاستیکی

در بازار سطل زباله های بسیاری وجود دارد که هر کدام دارای جنس مخصوص به خود می باشند.نوعی دیگر از این سطل ها جعبه پلاستیکی هستند. از انواع سطل های زباله می توان به نوع چوبی، فلزی توری و پلاستیکی اشاره داشت. البته سطل زباله سیمانی نیز در پارک و بوستان به کار می رود و به صورت پیش ساخته قرار می گیرد و روی آن طرح چوب درخت است و رنگ می شود.

در این میان مشتری به دنبال سطلی می باشد که هم طرح و رنگ قشنگی داشته باشد و هم وزن آن سبک باشد تا بتواند به راحتی آن را از اتاق یا آشپزخانه به جایی دیگر متنقل کند. همچنین دارای قیمت ارزان بوده و دوام کافی برای چندین سال داشته باشد.

سطل زباله پلاستیکی

از این رو سطل زباله پلاستیکی در انواع مدل خانگی با سایز کوچک و مدل شهری پدال دار با سایز بزرگ در بازار امروز محصولات پلاستیکی دارای تقاضای بالایی از سوی مشتریان است و روز به روز بر تنوع مدل و رنگ آن توسط تولید کننده افزوده می شود تا پاسخگوی همه سلایق بازار باشد و این تنوع به عنوان مزیت مهم این کالا به حساب می آید.

سایز سطل زباله پلاستیکی کوچک

سطل زباله کوچک پلاستیکی را در واقع با ارتفاع کمتر از ۶۰ سانتی متر می شناسند. در حالیکه کوچک یا بزرگ بودن سایز سطل را تنها باید با فضا و میزان ضایعاتی که در آن فضا تولید می شود در نظر گرفت.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی کوچک دارای ابعاد زیر می باشد:

  • طول و عرض ۲۲*۲۰ با ارتفاع ۳۰
  • طول و عرض ۲۷*۲۵ با ارتفاع ۳۵
  • طول و عرض ۳۳*۳۰ با ارتفاع ۴۰
  • طول و عرض ۳۸*۳۶ با ارتفاع ۴۷

سطل زباله پلاستیکی

این سطل ها البته در مدل گرد نیز با قطر حدودی ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر و ارتفاع کمتر از ۶۰ سانتی متر می باشند. معمولا ارتفاع بیشتر از ۶۰ سانتی متر نیز برای کاربری شهری و پارک و بوستان و یا مراکز خدماتی چون بیمارستان و مراکز بهداشتی و رستوران و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع سطل زباله در بازار تهران

قیمت سطل زباله پلاستیکی کوچک و یا بزرگ چون از دسته محصولات پلاستیکی است به طور مستقیم تاثیر پذیرفته از قیمت مواد اولیه پتروشیمی می باشد. مواد پتروشیمی نیز چون تاثیر پذیرفته از قیمت دلار و نواسانات آن است، می بینیم که با افزایش قیمت دلار، شاهد افزایش قیمت محصولات پلاستیکی نیز خواهیم بود.

از این رو در زمان هایی که بازار دلار با نوسانات همراه هست، مراکز تولید محصولات پلاستیکی قیمت به روز به مشتری ارائه می دهند. البته با گران شدن محصولات پلاستیکی هر شرکتی می کوشد تا جای ممکن از حاشیه سود خود بکاهد تا بتواند بازار خود را فعال و پویا نگه دارد.

سطل زباله پلاستیکی

در مورد سطل زباله پلاستیکی نیز چون کالایی خانگی است و کالای استراتژیک خوراکی نمی باشد، از ملزومات اولیه زندگی نمی باشد و از این رو با گران تر شدن آن، مشتری جستجویش را بیشتر می کند تا ارزان ترین قیمت بازار تهران را پیدا کند.

فروش سطل زباله با قیمت ارزان

فروش سطل زباله پلاستیکی کوچک به صورت عمده فقط از طریق شرکت کارخانه صورت می گیرد.

طبیعتا مشتری شرکت کارخانه کسانی هستند که نیاز عمده دارند، زیرا که شرکت کارخانه سطل ها را در بسته های ۱۲ و یا ۲۴ تایی ارائه می دهند. اما برای مشتری خانگی که دنبال خرید ۱ یا ۲ عدد سطل می باشد چه راهکاری می توان پیشنهاد داد؟

سطل زباله پلاستیکی

شرکت کارخانه با داشتن زیرساختی قوی در بحث فروش اینترنتی و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان عزیز می کوشد به همه مشتریان اعم از خانگی و یا عمده محصولات را کامل به همراه لیست قیمت ارائه دهد و با احتساب هزینه حمل برای مشتریان خانگی در تهران و یا شهرستان ها، مقرون به صرفه بودن خرید را برایشان محاسبه کند.

خرید اینترنتی و حضوری سطل زباله از شرکت کارخانه

خرید سطل زباله پلاستیکی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری از شرکت کارخانه در تهران صورت می پذیرد. مشتری ابتدا نیاز خود را در اینترنت جستجو می کند و سپس به سایت شرکت کارخانه برخورد میکند. حال برای خرید باید چه کرد؟

سطل زباله پلاستیکی

در این موقع باید با مسئول و مشاور فروش ارتباط برقرار کرد تا بتوان از لیست ابعاد دقیق و مدل و رنگ های سطل زباله به همراه قیمت آنها اطلاع پیدا کرد و سپس با توجه به نیاز و بودجه مالی تعداد را سفارش داد. سپس بعد از صدور فاکتور و پرداخت هزینه، ارسال بار در تهران با توجه به حجمی که دارد توسط وانت سبک یا سنگین در همان روز یا نهایتا روز بعد و همچنین توسط باربری در بازه ای ۳ الی ۵ روزه به مشتریان شهرستان تحویل داده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *