گلدان پلاستیکی نشایی

گلدان پلاستیکی سایز 10 به عنوان یکی از لوازم اصلی برای رشد و پرورش گیاهان کوچک در گلخانه و یا خانه می باشد. این گلدان ها با قیمت درب کارخانه به صورت عمده به فروش می رسند.

گلدان پلاستیکی سایز 10

گلدان پلاستیکی نشایی و سطلی، در واقع همان گلدان پلاستیکی بازیافتی درجه دو هستند که مدل گرد می باشند. این گلدان ها اگر سایز دهانه آنها بین 6 تا 17 سانتی متر  باشد و بدون لبه باشند، به آنها گلدان پلاستیکی نشایی، و اگر سایز دهانه آنها از 17 تا 40 سانتی متر بوده و دارای لبه باشند، به آنها گلدان پلاستیکی سطلی می گویند.

منظور از گلدان پلاستیکی سایز 10 در واقع همان گلدان نشایی 10 می باشد که دارای دهانه 10 سانتی متر بوده و ارتفاع آنها نیز 9 سانتی متر می باشد.

گلدان پلاستیکی نشایی

برخی مواقع نیز مشتری به دنبال گلدان پلاستیکی سطل 10 می باشد، که با گلدان نشایی 10 تفاوت دارد. در واقع گلدان های سطلی از سطل 3 تا سطل 16 در بازار می باشند که هر کدام دارای سایز مخصوص به خود می باشد.

  • سطل 3 با دهانه 16 و ارتفاع 15
  • سطل 4 با دهانه 18 و ارتفاع 17
  • سطل 7 با دهانه 21 و ارتفاع 20
  • سطل 10 با دهانه 25 و ارتفاع 24
  • سطل 12 با دهانه 30 و ارتفاع 31
  • سطل 14 با دهانه 34 و ارتفاع 35
  • سطل 16 با دهانه 38 و ارتفاع 39

گلدان پلاستیکی نشایی

در واقع همه این سطل ها برای نگهداری و رشد و پرورش نهال در خانه و یا گلخانه مورد استفاده قرار می گیرند و همان طور که از لیست پیداست، دارای سایز مخصوص به خود می باشند.

قیمت گلدان پلاستیکی درب کارخانه

برای آگاهی از قیمت گلدان پلاستیکی سایز 10 و هر گلدان سطلی و یا نشایی که مد نظر ما می باشد، به راحتی می توان از طریق اینترنت اطلاعات لازم را کسب کرد.

بسیاری از مشتریان که قصد خرید عمده گلدان پلاستیکی سایز 10 را دارند، به دنبال لیست قیمت درب کارخانه و تولید کننده اصلی این محصولات می گردند تا بتوانند ارزان ترین خرید را داشته باشند. زیرا مشتری اصلی این محصولات، کشاورز و گلخانه می باشد که قیمت ارزان برایش از اهمیت بسیار بالایی برخودار می باشد.

گلدان پلاستیکی نشایی
Version 1.0.0

از این رو می کوشد تا دست اول را در بازار پیدا کند تا بتواند بهترین خرید را در این زمینه داشته باشد.

قیمت گلدان پلاستیکی سایز 10 به کیفیت و میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید آن نیز بستگی دارد. بسیاری از این گلدان ها از مواد بازیافتی ساخته می شوند، اما هرچه وزن گلدان و چرخه بازیافت کمتر باشد، کیفیت گلدان بالاتر خواهد بود و از انعطاف پذیری بهتری برخوردار خواهد بود، از این رو قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. اما کسانی که تولید کننده اصلی این گلدان ها می باشند، با ارائه نازل ترین قیمت ممکن، می توانند خرید ارزان را به مشتریان ارائه دهند.

فروش عمده گلدان پلاستیکی

فروش عمده گلدان پلاستیکی سایز 10 معمولا در بسته های 500 تایی صورت می گیرد و قیمت آن نیز بسته به حجم خرید مشتری می باشد.

گلدان پلاستیکی نشایی
Version 1.0.0

زمانی که فروشنده به صورت عمده فروش خود را در اینترنت و یا دیگر فضاهای مجازی ارائه می دهد، در واقع همان ابتدای امر نیز لیست قیمت عمده فروشی را به مشتری ارائه می دهد. اما باز هم برای خرید های بالاتر از اعدادی مشخص، درصد تخفیف هایی جزئی تر نیز ارائه می شود.

برای داشتن لیست قیمت عمده فروشی گلدان پلاستیکی سایز 10 و دیگر سایزهای گلدان پلاستیکی نشایی و سطلی، می توان با مسئول فروش شرکت کارخانه ارتباط برقرار کرد و اطلاعات لازم را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *