سطل زباله پلاستیکی پدال دار

سطل زباله پلاستیکی پدال دار دارای کاربری راحت تری نسبت به نوع ساده می باشد و البته بدنه آن باید محکم بوده و اتصالات میله پشت آن باید مقاوم باشند. این سطل ها در انواع سایزهای بزرگ و کوچک با قیمت مناسب توسط شرکت بازرگانی پاساک پلاست به فروش می رسند.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

سطل زباله پلاستیکی پدال دار به دلیل جنس پلاستیکی که دارد دارای وزن بسیار کمتر نسبت به نوع چوبی و شیشه ای هست، همچنین به دلیل نوع پدالی بودن آن، انداختن آشغال به داخل سطل را با فشردن آرام پا صورت می گیرد و دیگر نیاز نیست خم شویم و درب آن را برداریم.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

همچنین پدال ها چون دارای اتصال فلزی هستند، به ندرت خراب و یا شکسته می شوند و معمولا نیز چون سطل ها در فضای بسته و یا سایبان دار گذاشته می شوند، این میله ها در معرض باران نیستند که بعد از مدت کوتاهی با زنگ زدگی آنها مواجه شویم.

مشتری اصلی این محصولات، خانم های خانه دار می باشند که بخشی از فعالیت های روزانه آنان در آشپزخانه بوده و از این رو هنگام خرید دقت بسیاری به خرج می دهند. تولید کننده نیز به این مسئله واقف می باشد تا سطلی را تولید کند که هم از لحاظ طرح و رنگ به وسایل آشپزخانه بیاید، و هم اینکه از وزن سبکی برخوردار باشد تا حمل و جابجایی آن نیز هنگام خالی کردن آشغال ها دچار دردسر نشوند.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

از این رو سطل زباله پلاستیکی پدال دار به عنوان گزینه ای که بهترین جایگزین برای سطل های زباله با درب معمولی می باشد، طی سالیان اخیر راحتی بیشتری را در تمیزکاری خانه و محیط کار فراهم آورده است و با تولید رنگ های متفاوت و سایزهای متنوع، کاربری بسیار زیادی علاوه بر خانه ها در محیط های درمانی، بیمارستان ها، مراکز آموزشی، هتل ها، رستوران ها و… داشته است.

سطل زباله پلاستیکی

این سطل ها به دلیل جنس پلاستیکی و وزن سبکی که دارند، کار را برای نیروهای خدماتی این مراکز بسیار راحت تر کرده اند. همچنین سطل های بزرگ دارای چرخ هایی در زیر خود می باشند که کار حمل و نقل آنها راحت تر صورت گیرد.

قیمت انواع سطل زباله پلاستیکی

قیمت سطل زباله پلاستیکی پدال دار را می توان از مسئول فروش کارخانه در اسرع وقت جویا شد.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

این سطل ها به دلیل تنوع مدل بسیار زیادی که دارند، ممکن است در نگاه اول مشتری را سردرگم کنند، از این رو باید اطلاعات کافی در مورد انواع سطل ها داشت.

اولین نکته ای که قبل از دانستن قیمت سطل زباله پلاستیکی باید بدانیم، این است که سایز مناسب و مورد نیاز ما چیست. مثلا برای اتاق شخصی داخل خانه که خیلی رفت و آمد در آن صورت نمی گیرد، یک سطل زباله پلاستیکی کوچک پدالی کافی می باشد که ظرفیت آن نهایتا ۱۰ تا ۲۰ لیتر باشد.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

اما برای جایی که محیط عمومی محسوب می شود و رفت و آمد افراد زیاد می باشد، تولید زباله بیشتری نیز صورت می گیرد و باید از سطل زباله پلاستیکی بزرگ و یا چرخدار استفاده کرد.

طبیعتا وزن و حجم سطل زباله در قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد و هرچه بزرگتر و بدنه آن ضخیم تر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

نحوه خرید سطل زباله و البته دیگر محصولات پلاستیکی، به صورت حضوری و یا تلفنی و یا اینترنتی صورت می گیرد.

امروزه به دلیل رشد اینترنت و فضای مجازی،نحوه فروش و به طور کلی نحوه کسب و کار نیز تغییر کرده است. از این رو تولید کنندگان و کسبه نیز به خوبی می دانند به روز بودن یکی از عوامل موفقیت در بازار می باشد. شرکت کارخانه با داشتن ارتباط اینترنتی و مجازی با مشتریان خود سعی دارد انواع محصولات پلاستیکی را با اطلاعات کامل در اختیار آنان قرار دهد تا ابتدا آگاهی مشتری را از محصول بالا ببرد و سپس با ارائه لیست قیمت شرکت کارخانه خریدی مطابق با بودجه مالی مشتری را برای وی فراهم آورد.

مشاور و مسئول فروش آماده ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *