چهارپایه پلاستیکی کوتاه

انواع چهارپایه در بازار محصولات خانگی در سایزها و رنگ های متفاوت وجود دارد. در این میان بیشتر مشتریان به دنبال چهارپایه پلاستیکی ارزان برند ناصر پلاستیک هستند و می خواهند قیمت عمده آن را بدانند.

انواع مدل های چهارپایه پلاستیکی در بازار را بشناسیم:

چهارپایه های پلاستیکی به عنوان سبک وزن ترین نوع چهارپایه در بازار شناخته می شوند که دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به نوع فلزی یا چوبی هستند. این چهارپایه ها در معرض خوردگی توسط موریانه و یا زنگ زدگی نمی باشند و جابجایی آن بسیار راحت هست.

همچنین دارای مقاومت و ماندگاری در فضای مرطوب داخل حمام، فضای آزاد در انباری و یا ویلا و همچنین فضای شلوغ و پر رفت و آمد کارگاه های صنعتی نیز می باشند و همین امر باعث پرکاربرد بودن آنها می شود. از این رو پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از مشتریان می باشد.

این چهارپایه ها دارای بیشترین تنوع مدل برای استفاده خانگی بوده که با کاربری های متفاوت توسط تولید کنندگان تولید می شود که از انواع آن می توان موارد زیر را نام برد:

  1. چهارپایه پلاستیکی دو پله
  2. چهارپایه پلاستیکی سه پله
  3. چهارپایه پلاستیکی تاشو
  4. چهارپایه پلاستیکی کودک
  5. چهارپایه پلاستیکی حمام
  6. چهارپایه پلاستیکی دو طبقه
  7. چهارپایه پلاستیکی طرح دار

چهارپایه پلاستیکی ارزان

همه این چهارپایه ها دارای ارتفاع و سایز پهنایی برای قرار گرفتن هر فردی با یک وزن مشخص می باشد. طبیعتا اگر بیشتر از ظرفیت روی آنها بار و یا فردی قرار گیرد، با خطر شکستگی و سقوط مواجه می شود. از این رو باید چهارپایه پلاستیکی مطابق با کاربری آن خریداری شود.

چهارپایه پلاستیکی ناصر پلاستیک

به عنوان مثال در محیط های صنعتی و یا برای برداشتن و نصب پرده در نقاط مرتفع خانه، چون فرد زیاد بالا می رود و وزن آن دارای سنگینی بیشتری می شود، از این رو ظرفیت تحمل چهارپایه باید بالا باشد و در این مواقع معمولا از چهارپایه پلاستیکی بلند استفاده می شود.

چهارپایه پلاستیکی

در برخی مواقع نیز که کاربری چهارپایه بیشتر جنبه سرگرمی و بازی دارد، از چهارپایه فانتزی و پلاستیکی کودک در حمام استفاده می شود که دارای طرح بدنه کارتونی شکل نیز روی چهارپایه می باشد.

چرا توجه مشتری به برند ناصر پلاستیک می باشد؟

معمولا مشتری که قصد خرید چهارپایه پلاستیکی ارزان دارد، رو به برند ناصر پلاستیک می آورد. زیرا که این برند با کیفیت بالا و قیمت ارزان در بازار شناخته شده است.

چهارپایه پلاستیکی ارزان

مجموعه تولیدی ناصر با داشتن سالها تجربه و تخصص در حوزه طراحی و تولید انواع محصولات پلاستیکی توانسته که اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این مجموعه با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک و قالب های جدید اقدام به تولید جدیدترین محصولات پلاستیکی می نماید که برخی از آنها عبارتند از:

  1. میز پلاستیکی
  2. صندلی پلاستیکی
  3. چهارپایه پلاستیکی
  4. فایل و دراور پلاستیکی
  5. گلدان پلاستیکی
  6. سطل زباله پلاستیکی

یکی از ملاک هایی که باعث می شود یک برند به عنوان برندی مهم در بازار پلاستیک شناخته شود، کیفیت کالا می باشد. جنس پلاستیکی معمولا بعد از مدت کوتاه ۶ ماه تا ۱ سال کیفیت واقعی خود را نشان می دهد. از این رو کیفیت باعث شده تا ناصر پلاستیک در بازار پلاستیک به خوبی شناخته شود.

منظور از چهارپایه پلاستیکی ارزان چه قیمتی می باشد؟

قیمت چهارپایه پلاستیکی ارزان را می توان به راحتی از شرکت کارخانه جویا شد.

چهارپایه پلاستیکی

در این مورد کافیست طی تماس و یا پیامی کوتاه از طریق واتساپ و یا تلگرام با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و از انواع مدل ها و رنگ ها دیدن کرد و سپس قیمت عمده فروشی هر کدام را به صورت لیست دریافت نمود.

چهارپایه پلاستیکی

به طور کلی چهارپایه پلاستیکی ارزان را تنها می توان از شرکت کارخانه دریافت نمود. خریدار نیز معمولا قصد خرید عمده چهارپایه به صورت ۱۲ یا ۲۴ تایی دارد. اما خریدار خرد نیز که قصد خرید ۱ یا ۲ عدد چهارپایه دارد نیز تمایل به خرید از شرکت کارخانه دارد. از این رو می کوشیم خرید انواع چهارپایه پلاستیکی ارزان را برای مشتری خرده و مصرف کننده خانگی نیز فراهم آوریم.

چون قیمت محصولات پلاستیکی دارای نوسان زیادی بوده، لیست قیمت روزانه به مشتریان عزیز ارائه می شود که تنها کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید تا لیست قیمت روز را داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *