گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی سطل و جعبه ای به عنوان یکی از کاربردی ترین گلدان ها برای گلخانه می باشد. سطل های گلدانی کشاورزی در انواع سایزها از سطل ۳، ۳٫۵، ۴ الی ۷، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ با کیفیت مناسب تولید می شوند و با قیمت عمده به فروش می رسند.

انواع گلدان در گلخانه

از انواع گلدان هایی که در گلخانه برای رشد و نگهداری نهال ها به کار می رود به صورت زیر می باشند:

این گلدان ها در رنگ مشکی می باشند و در بیشتر موارد به آنها گلدان پلاستیکی بازیافتی نیز گفته می شود.

گلدان پلاستیکی کیسه در واقع همان کیسه نهال می باشد که در مراحل اولیه رشد بذر و نگهداری نهال به کار می رود. این کیسه ها پانچ شده (دارای سوراخ در ته کیسه) می باشند تا آب اضافی از ته کیسه عبور کند و خاک تازه شود. سایز این کیسه ها از ۸ در ۱۰ شروع شده و تا ۳۵ در ۴۰ ادامه دارد. البته در بیشتر موارد به سفارش مشتری نیز تولید می شود.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی ژله ای به عنوان گلدان یکبارمصرف در بازار شناخته می شود و بعضی نیز به آن گلدان طلقی می گویند، زیرا به راحتی توسط دست مچاله می شود و البته وزن آن نسبت به نوع ساده بسیار سبک تر می باشد. این گلدان نیز از سایز ۶ ژله ای تا ۲۹ ژله ای تولید می شود.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی نشایی همان گلدان گرد مشکی از سایز ۶ تا ۱۶ نشایی می باشد که تنها تفاوت آن با گلدان سطلی این است که سایز آن کوچکتر بوده و گلدان لبه ندارد.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی سطل نیز از سطل ۳ تا سطل ۱۶ در بازار وجود دارد که به عنوان یکی از پر فروش ترین گلدان های گلخانه ای در بازار می باشد و قیمت آن نیز از همه ارزان تر است. این گلدان اگر از مواد بازیافت چرخه اول باشد، کیفیت آن بسیار بالا بوده و عمر مفید ۳ تا ۵ سال دارد.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی جعبه ای نیز نوعی دیگر از گلدان های گلخانه ای است که ضخامت آن از بقیه موارد بیشتر است و از جعبه ۲۶*۲۶ تا جعبه ۶۰*۶۰ در بازار ارائه می شود. این گلدان ها دارای مقاومت بیشتری نسبت به بقیه موارد می باشند و برای نگهداری درخت و درختچه به کار می روند.

گلدان پلاستیکی سطل

سایز گلدان پلاستیکی سطل

سایز گلدان پلاستیکی سطلی به قرار زیر می باشد:

  • گلدان سطل ۳ با دهانه ۱۶ و ارتفاع ۱۵
  • گلدان سطل ۴ با دهانه ۱۹ و ارتفاع ۱۸
  • گلدان سطل ۷ با دهانه ۲۲ و ارتفاع ۲۱
  • گلدان سطل ۱۰  دهانه ۲۶ و ارتفاع ۲۶
  • گلدان سطل ۱۲  دهانه ۳۰ و ارتفاع ۳۱
  • گلدان سطل ۱۴  دهانه ۳۳ و ارتفاع ۳۶
  • گلدان سطل ۱۶  دهانه ۳۸ و ارتفاع ۴۰

گلدان پلاستیکی سطل

این گلدان ها دارای لبه بوده و به راحتی می توان آنها را همراه با گل و خاک، بدون شکستگی لبه، حمل کرد. کیفیت آنها نیز به دلیل ساخت از مواد بازیافت اول، بسیار بالا می باشد و ماندگاری نسبتا خوبی در شرایط آب و هوایی گرم و خشک و یا رطوبت بالا دارند.

فروش گلدان با قیمت عمده

فروش گلدان پلاستیکی با توجه به نوع مشتری آن، صورت می گیرد.

گلدان پلاستیکی سطل

برای کسانی که گلخانه دار و کشاورز می باشند و قصد خرید گلدان مشکی کشاورزی دارند، قیمت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، زیرا این افراد به صورت عمده خرید می کنند. همه تولید کننده ها نیز گلدان های سطلی و جعبه ای را در بسته های حداقلی به فروش می رسانند. مثلا سطل ۳ دارای حداقل فروش ۱۵۰ عدد، یا سطل ۱۶ (سطل زباله) دارای حداقل فروش ۵۰ عدد می باشد. از این رو کسانی که به دنبال خرید گلدان سطلی یا جعبه ای می باشند، از همان ابتدا لیست قیمت عمده فروشی در اختیارشان قرار می گیرد و سپس با توجه به نیاز خود، صورت سفارش را برای مسئول فروش می فرستند و فاکتور برای آنها صادر می شود.

جهت اطلاع از قیمت ها و اعلام صورت سفارش خود، کافیست با مسئول فروش از طریق تماس تلفنی، پیامک و یا راه های ارتباطی همچون واتساپ ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *